Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Μελλοντικά Γραφούμενα

Μιάν μικρήν ενημέρωσην τούντην βολάν. Ειστά δεξςά της οθόνης σας έσςει μιάν μικρήν λίσταν με τες θκυό δημιουργίες μου. Ένα λεξικόν τζαι μιά πλήρης γραμματιτζή των Τζυπραίϊκων, ίσως η μόνη που υπάρχει. Υκαριστώ τον διαχειριστήν της ιστοσελίας www.wikipriaka.com που εδέχτειν να τα βάλει μέστην σελίαν του για να μπορεί καποιος να τα κατεβάζει.

Τον τελευταίον τζαιρόν άρκεψα να κάμνω μιαν σοβαρήν διόρθωσην των κειμένων. Με το λεξικόν είμαι ειστήν μέσην τζαι με την Γραμματιτζήν ειστό έναν κάρτον του τζειμένου. Ορπίζω ότι πριν την αλλαγή του γρόνου εννά τα τελέψω για μιάν γιεύτερην έκδοση.

Προς το παρών απλώς συγχωρείστε μου τα πολλά λάθη μου (ποφέρω που δυσλεξία) τζαι προσπαθείστε να τα μεταδόσετε πέμποντα τα εις άλλους που τους ενθκιαφέρει η τζυπραίϊκη τοπολαλία.

Όσον αφορά την ποίησην εννά συνεχίσω φυσικά να γράφω ποιήματα προσπαθώντα να γράψω όσα πιο πολλά μπορώ ειστήν ομοιοκαταληξίαν Ε' αμμά έν πολλά δύσκολον. Μάχουμαι να έβρω τες σωστές λέξεις, τες σωστές καταλήξεις κτλ. Ορπίζω ως τα τωρά να μεν σας πογοήτευσα με ότι έγραψα ως δα. Τούτα που λόου μου.

Υκαριστώ για την υποστήριξην σας ως τωρά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου