Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Παράκλησις εις Σαουδάραβαν Πρίγκιπαν

Αγαπητέ Σαουδάραβα πρίγκιψ,

Παρακαλώ σε Σαουδάραβα πρίγκιψ, εσού που μεινίσκεις εις το Άνασσα τζαι εν έσιεις να φάεις, να πκιάεις το κότερον-πόλην σου τζαι να το παρκάρεις δίπλα που τον λιμέναν της Σκάλας. Μετά να φέρεις τζαι το ιδιωτικόν σου τζετ, ακούω ότι έν έναν ολόκληρον Μπόϊνγκ, τζαι να το σταθμεύσεις εις τον αεροδρόμιον της Σκάλας. Να σου κάμομεν τραπέζιν εις τον Μιλίτζην δίπλα που το τζύμμαν ωσότου εσού, το σόϊν τζαι το πολυπληθές προσωπικόν σου που εν έσιετε να φάτε να βάλετε κάτι εις το στόμαν σας πέρκιμον τζαι πνάσει η τζοιλιά σας.

Μετά όμως πάμπτωχε πρίγκιψ, να βάλεις μέστα κότερα τζαι αεροπλάνα σου ούλλους τους παράνομους μετανάστες, τους ψευτοπαλαιστινίους, που ζςούσιν εις την Κύπρον τζαι εκάμαν την Ιράκ, τζαι να τους πάρεις μιτά σου εις την χώραν σου. Να τους κατεβάσεις εις το προσωπικόν σου τερματικόν εις το αεροδρόμιον του Ριγιάντ τζαι να τους πάρεις εις έναν που τα τρία καλυφοπαλάθκια σου.

Παρακαλώ σε Σαουδάραβα πρίγκιψ να τους πάρεις έσσω σου τζαι να τους ταΐζεις εσού.

Ο κάθε μόνιμος, νόμιμος, φορολογούμενος κάτοικος της Κύπρου εκουράστειν να ταΐζει τους ομοεθνείς αράπηες σου για να κάθουνται (τζαι εις ερωτήσεις του αν δουλεύκουν απαντούν: "are you kidding me? I'm a political refugee", ΑΛΗΘΙΝΗ ιστορία) ενώ Κυπραίοι, Ευρωπαίοι τζαι εκ τρίτων χώρων εργαζόμενοι (που ήρταν νόμιμα εις την Κύπρον) πκιορώννουν φόρους ή έν άνεργοι τζαι καταφεύγουν εις το έγκλημαν για να μεν μείνουσιν άστεγοι τζαι νηστιτζοί αφού το κράτος αδιαφορεί για λόου τους (εν εμπίπτουν εις τες πολυαγαπημένες ακελικές κατηγορίες του κομμουνιστικού κεφαλαίου, της Ομόνοιας τζαι των "πολιτικών" "προσφύγων").

Παρακαλώ σε Σαουδάραβα πρίγκιψ, εσού που κτίζεις τεμένη-τέρατα πάνω εις Ε/Κ περιουσίαν για τους εποίκους εις τα κατεχόμενα που εκάμαν τους Τ/Κ μειονότητα εις την χώραν τους τζαι επήραν τον έλεγχον της ψευδοκυβέρνησης, όπως ακούσεις την παράκλησην μου τζαι κάμεις το ψυσικόν να τους πάρεις μιτά σου πίσω εις την Αραπκιάν που την οποίαν ήρταν τζαι να μοιραστείς με τους ομοεθνείς σου την μιαν κόρταν ψουμίν που έσιεις μέστο πουτζίν σου.

Μεν κρόννεσαι του ανοιχτοσιέρη Γριστόφκια που υποθηκεύκει το μέλλον των παιθκιών μας με δάνεια που διεθνείς τράπεζες (του καπιταλιστικού κεφαλαίου) για να καλύψει το έλλειμμαν της κυβέρνησης του, της δικαίης κοινωνίας. Εμείς που είμαστιν νόμιμα εις την Κύπρον, εμείς που εγεννηθήκαμεν εις την Κύπρον (κατύσιη μας) εν μπορούμεν πκιον τούντο βάρος.

Εφκιόρωσεν η πούγκα μας τζαι αρκέψαμεν να πεινούμεν.

Με εκτίμησην,
Οι νόμιμοι, μόνιμοι εργαζόμενοι τζαι άνεργοι κατοίκοι της Κύπρου.

34 σχόλια:

  1. Συμφωνώ, αν και πιστεύκω ότι η ιστορία με τους πολιτικούς πρόσφυγες εν παραπάνω φταίξιμο της ΕΕ παρά του Χριστόφκια. Θέλουν να τους κρατούν σε Κύπρο, Ιταλία, Ελλάδα, Ισπανία για να μεν τους έχουν τζείνοι (Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία) στες δικές τους χώρες. Συνήθως οι λαθρομετανάστες παν πρώτα σε τούτες τες τέσσερις που εν πιο εύκολο, πριν φύουν για τες ανεπτυγμένες χώρες. Πιέζουν μας να πιάσουμε μέτρα και να τους συλλαμβάνουμε και μετά σύρνουν το νόμο για "πολιτικούς πρόσφυγες. Παρά να τους απελάσουν, προτιμούν να μείνουν δαμέδα. Έτσι ο Βορράς μεινίσκει "καθαρός" και εμάς μεινίσκουν μας αγκωνίν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η λύση είναι απλή φίλτατε Defiance.

    Η Κύπρος πρέπει:

    1. να διακόψει τις σχέσεις της με την Συρία που ακόμη επιτρέπει το δρομολόγιο Αμμόχωστος-Λατάκια ή να υπογράψει συμφωνίες επαναπατρισμού όλων όσων ήρθαν από την Συρία με τα πλοιάρια,
    2. για λόγους εθνικής ασφάλειας ΚΑΙ κορεσμού στην αποδοχή αιτητών ασύλου και "πολιτικών" "προσφύγων" να σταματήσει να δέχεται αιτήσεις ασύλου από άτομα που ήρθαν από τα κατεχόμενα ή δεν έχουν χαρτιά
    3. ενώ όσοι έλαβαν άσυλο και ήρθαν από τα κατεχόμενα να τους αποσυρθεί το άσυλο και να απελαθούν.

    Κανεί πκιον!!

    Το φιάσκο πρέπει να σταματήσει και να αντιστραφεί.

    Αλλά ολόκληρη η πολιτική ηγεσία έχει αποδειχθεί ανίκανη. Η ευθύνη τώρα έχουν οι νόμιμοι εργαζόμενοι και άνεργοι πολίτες με μαζικές διαδηλώσεις κατά της απραξίας της πολιτικής ηγεσίας.

    Και το τελικό ερώτημα:

    Με ποιό δικαίωμα απαιτούμε (Ε/Κ και αρκετοί Τ/Κ) να απελαθούν οι εποίκοι, που στην ουσία είναι παράνομοι μετανάστες, ενώ εμείς όχι μόνο δεν κάνουμε κάτι εναντίων της παράνομης μετανάστευσης στις ελεύθερες περιοχές αλλά την ενθαρρύνουμε από πάνω;

    Είμαστε υποκριτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι, η Συρία έβαλεν κάτω τες επιλογές και επροτίμησε να ρισκάρει τες σχέσεις της με την Κύπρο για να γλείψει την Τουρκία. Τζαι εμείς όπως τους μαλαππάπες εν εκάμαμε τίποτε. Ούτε αντίποινα, ούτε τίποτε, σε μια χώρα που τρώει παραπάνω που εμάς απ'όσα μας προσφέρει. Αν σου πιάνει τον κώλο σου κάποιος τζαι εν λαλείς τίποτε, την επόμενη φορά έννα σου την τραβήσει...
    Όσο για το 2 και το 3, εν έσιει πολιτικό στην Κύπρο που να έσιει έτσι αρ...α. Έννα τον λαλούν "αδιάλλακτο" στο εξωτερικό και να του χρεώσουν την (προκαθορισμένη) αποτυχία μελλοντικών διαπραγματεύσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα! Έν γιαυτόν που εδημιουργήθειν εις την Κύπρον τον τελευταίον τζαιρόν έναν ηγετικόν κενόν άκρως επικίνδυνον. Όπως έγραψεν τζαι ο Μικελλίδης πρόσφατα. Το μέλλον μας έν ζοφερόν.

    Αλλά μπορούμεν να το αλλάξουμεν εμείς, ο απλός λαός, ενωμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περιμένεις από τους πολιτικούς μας να βρουν λύση για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα; λες και δεν τους ξέρουμε ότι είναι λόγια και μόνο λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλτατη Μάνα όπως έχω πει τζαι εις τον Defiance, έν που μας που εξαρτάται.

    Γνωρίζω που πρώτον σςέριν ότι πολλοί πολιτικοί μας θέλουν να κάμουν κάτι για το θέμαν αλλά φοούνται (δειλοί) μερικές κινήσεις τζαι πολιτικές ομάδες που έχουν πολλήν παραπάνω επιρροήν από ότι θα έπρεπεν τζαι αν πάσιν να κάμουσιν κάτι οι πολιτικοί μας εννά δεχτούσιν απειλές τζαι να υποστούν μιαν εκστρατείαν δισφήμισης.

    Εμείς, ούλλοι οι μόνιμοι τζαι νόμιμοι κατοίκοι τούντου τόπου ανεξαιρέτως φυλής τζαι υπηκοότητας, πρέπει να απαιτήσουμεν σύσωμοι που την κυβέρνηση να κάμει κάτι για το θέμαν γιατί εμείς εκαταντήσαμεν πολίτες 2ης κατηγορίας. Αν μεν κάμει κάτι η κυβέρνηση, επειδή το ΑΚΕΛ δυστυχώς (τζαι με λυπεί πραγματικά) εκατάντησεν τόσον αλαζονικόν που έχασεν επαφήν με την λογικήν, πρέπει τότε εμείς να το τιμωρήσουμεν εις τες εκλογές τον Μάην τζαι να δώκουμεν το θάρρος σε άλλους βουλευτές να ορθώσουν ανάστημαν τζαι να αντιμετωπίσουσιν τούντην κοινωνικήν αδικίαν.

    Οι νόμιμοι, μόνιμοι κατοίκοι τούντης γης που θέλουν κοινωνικήν δικαιοσύνην τζαι ισότηταν μπροστά εις τον νόμον έν μια σιωπηλή πλειοψηφία που πρέπει να έβρει το λαρύγγιν της τζαι να ακουστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να μου εξηγήσεις κάποιος αν γίνεται επίθεση της Ομόνοιας εις τούντην ανάρτησην, γιατί έλαβα έναν ιδιαίτερα ξεκαρδιστικόν σχόλιον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχα, πρέπει να λαλεί για τη φάση που εμίλας για τους εργαζόμενους και ανάφερες "εν εμπίπτουν εις τες πολυαγαπημένες ακελικές κατηγορίες του κομμουνιστικού κεφαλαίου, της Ομόνοιας τζαι των "πολιτικών" "προσφύγων"". Έχασεν το νόημα του ποστ πάντως ο παραπονούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έτσι φαίνεται. η αναφορά εις την ομόνοιαν αφορά το ότι:

    1. η κυβέρνηση ασχολείται με τες μάππες αντί με το κοινωνικόν της έργον
    2. η κυβέρνηση νεκατώνει φανερά την πολιτικήν με τα αθλήματα.

    η αναφορά ΕΝ ήταν κάτι εναντίων της ομόνοιας. εγιώ ΕΝ ασχολούμαι με τες μάππες. άσε που το ίδιον άτομον είπεν μου ότι πρόκειται για εθνικιστικόν κείμενον. έλεος πκιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, καταλαβαίνω γιατί. Σε ούλλες τες χώρες εσυνδέσαν το παράπονο για το φτωχό μεταναστευτικό σύστημα με τον εθνικισμό. Καμία σχέση. Εν μπορείς ρε φίλε μου να επιτρέπεις σε επιχειρηματίες να κερδοσκοπούν προσλαμβάνοντας ξένους με ψίχουλα και μετά να έρκεσε να "σάζεις" την αδικία πρόσφεροντας δημόσιο χρήμα απλόχερα. Εν έχω κανένα πρόβλημα με το να χάσω μια δουλειά που έναν αλλοδαπό γιατί εν καλλύτερος μου, αλλά άμμα ο λόγος εν καθαρά οικονομικός, ναι, έχω πρόβλημα. Τζείνοι οι ανθρώποι έρκουνται ποδά τζαι δουλεύκουν για μαλακίες λεφτά. Ε, άμαν ο άλλος εν νηστικός σε μια φάση έννα ξεκινήσει να κλέφκει, να μπαίνει στην παρανομία. Όι ούλλοι. Εν χρειάζεται να γίνουν ούλλοι λέσια για να έσιεις πρόβλημα. Λίιοι κλέφτες, λλίοι κερδοσκόποι να προστεθούν στους Κυπραίους χαραμοφάϊες τζαι ήρτεν το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Defiance θκιεβάζοντας το σχόλιον σου μου έδωκες ελπίδαν για τούντον τόπον...! Επιτέλους ένας που να καταλαβαίνει για τι μιλώ τόσον τζαιρόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εν είμαι ένας ρε φίλε. Ούτε θκυο είμαστε. Είμαστε πολλοί. Τζαι μόλις καταλάβουμε ότι εν είμαστε μόνοι μας, τζαι καταλάβουν το τζαι οι αχαίρευτοι που κάμνουν κουμάντο, μπορεί να γίνει τζαι κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυπριακόφωνε,
    Θεωρείς το δεοντολογικό να σχολιάζεις [εστω και υπό τη μορφή ερώτησης] σχόλιο που ΔΕΝ επέτρεψες την εμφάνιση του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έρεξα έναν βουρίν τον τίτλον τζαι το κείμενον, τζαι αμέσως είπα δαμαί θα ήρτεν ο Άνευ να σχολιάσει. Εν έπεσα έξω.

    Αν μεν σου αρέσκει που κόφκουν τα σχόλια σου να μεν σχολιάζεις καλό κε ΄Άνευ.

    Θεωρείς το δεοντολογικό να πκιερώνεσαι για να κάμνεις τον ¨αστυνομικό" του κόμματος σου μες τη μπλογκόσφαιρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζαι πριν αρκέψεις να μου μιλάς για προκαταλήψεις τζαι μπλα μπλα μπλα μ____ς, να γινείς πρώτα αντικειμενικός, ή έστω ανεκτός/υποφερτός με τον παρωπιδισμό σου τζαι μετά να έχεις απαιτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήρεμα παίδες.

    Ανεύ ορίων αν αναφέρεσαι για την συζήτησην προ πολλών μηνών εξηγώ σου (ξανά;) ότι άμμαν έμπηκα να αναθεωρήσω τα σχόλια (η αναθεώρηση έμπηκε λόγω βρισςών) τζαι εία ότι είχα σύνολον 12-13 σχόλια τζαι τα ΕΝΤΕΚΑ σχόλια που ΕΣΕΝΑΝ εθκιέβασα 3-4 (τζείνα εις τα οποία έθετες τα επιχειρήματα σου), έγκρινα τα τζαι μετά έσβησα τα υπόλοιπα επειδή εν είχα καν ώραν να τα θκιεβάσω τζαι γιατί τα εθεώρησα ΣΠΑΜ (αποτέλεσμαν του παραληρημάτου σου;).

    Εν το έκαμα επάγγελμαν σγιαν άλλους δαμέσα για να περνώ ατέλιωτες ώρες μέστην ιστολογιοσφαιραν τζαι να καυκαλατίζω. Μερικοί που μας έχουν δουλειές, οικογένειες, υποχρεώσεις, "αναψυσςές" κτλ.

    Ορπίζω να καταλαββαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φαίνεται ότι η προηγούμενη συντομότατη και επί της “διαδικασίας” παρέμβαση ΜΟΥ – δεν ασχολήθηκα καθόλου με το θέμα της ανάρτησης [7 Αυγούστου 2010 11:55 μ.μ.], προκάλεσε πικρόχολες [από τον Κκουλλά ] και ακατανόητες [από τον Blogοδεσπότη] αντιδράσεις!!! Ο Κκουλλάς είναι γνωστός για το όξος και την χολή που ξερνά μόλις με δει [μάλλον θα του προκαλώ αναταραχή], αλλά οι κρίσεις του Κυπριακόφωνου είναι βεβιασμένες – μάλλον έγιναν από κεκτημένη συνήθεια ...

    ************************
    Λαλεί [ΜΟΥ] ο Κκκουλλας [ή Κουλλας;] με ύφος ηθικοπλάστη και πατερναλιστή καθηγητή:
    “ Τζαι πριν αρκέψεις να μου μιλάς για προκαταλήψεις τζαι μπλα μπλα μπλα μ____ς, να γινείς πρώτα αντικειμενικός, ή έστω ανεκτός/υποφερτός με τον παρωπιδισμό σου τζαι μετά να έχεις απαιτήσεις”.
    Επίσης λαλεί [κι αυτός από κεκτημένη συνήθεια]: “ Έρεξα έναν βουρίν τον τίτλον τζαι το κείμενον, τζαι αμέσως είπα δαμαί θα ήρτεν ο Άνευ να σχολιάσει. Εν έπεσα έξω.
    Αν μεν σου αρέσκει που κόφκουν τα σχόλια σου να μεν σχολιάζεις καλό κε ΄Άνευ.”

    Μα πότε είπα ή εδιαμαρτυρήθηκα κε Κκουλλά [ή Κουλλά;] ότι ΜΟΥ εκόψαν σχόλια σ’ αυτό το Blog τζιαι επετάκτηκες σαν τον πόρτον μες το βρατζιήν για να με κατακρίνεις, έμπλεος [ως συνήθως] ξυδκιού τζιαι χολής και κολλημένος στες έμμονες και μονομανίες ΣΟΥ; Μα εφάτσιησεν ΣΟΥ ο νήλιος τζι’ η πυρά; [Την ίδια τακτική ακολούθησες και σ’ άλλο post όταν επετάκτηκες ως κριτής των πάντων για να ΜΟΥ πεις: «Κανεί ρε ΑΝΕΥ !!! Εν αλλού γιε μου που σας είπαν να τα σερβίρετε τούτα. Μεν συγχίζεσαι.» [link: http://kypriaka.blogspot.com/2010/08/blog-post.html#comments].

    Κε Κκουλλά [ή Κουλλά;], όντως η προκαταληψη ΣΟΥ εν σ’ αφήνει να δεις πιο τζιει που την μούττην ΣΟΥ. Τζιαι με τα σχόλια ΣΟΥ [που απευθύνονται σ’ ΕΜΕΝΑ] κάμνεις αυτό για το οποίο κατηγορεί ΕΜΕΝΑ – λειτουργείς ο αστυνομικός!
    Η δική ΜΟΥ προηγούμενη παρέμβαση ήταν και σύντομη και καθόλου επί της ουσίας του κειμένου του Blogοδεσπότη και πραγματικά διερωτούμαι τι ήταν εκείνο που ΣΕ εξέγειρε. Ψάξε το πάντως!!! Το ότι κάμνεις έτσι παναΐρκα με το που έγραψα μόλις 10 λέξεις, μήπως είναι δείγμα ενός δικού ΣΟΥ «παρωπιδισμού»; Ή μήπως πέραν από Κουλλάς παίζεις τζιαι το ρόλο του Γλάμπουρου [σκιάστρου/φόβητρου] για όποιο εκφράσει διαφορετική άποψη ή το πισκαλιστη/χειροκροτητή/κολαούζου προς όποιο εκφράσει απόψεις που συμπίπτουν με τες δικές ΣΟΥ;
    Και παρεμπιπτόντως μόλις «πκιερώθω» από την εργασία ΜΟΥ «... να κάμνω τον ¨αστυνομικό" του κόμματος μου μες τη μπλογκόσφαιρα», θα ΣΟΥ στείλω μήνυμα να βρεθούμε για να ΣΕ τζιεράσω έναν λίζον με το νερόν του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κυπριακόφωνε,

    Και δυο λόγια για τα όσα [ΜΟΥ] γράφεις ΕΣΥ, φαίνεστε ΜΟΥ όμως ότι στην περίπτωση ΣΟΥ [όπως και σ’ εκείνη του Κκουλλά ή Κουλλά;], ισχύει [δυστυχώς] το λαλήσαν υπό των προφητών “Όποιος έχει μούγιαν, μουγιάζεται”!
    Η αναφορά ΜΟΥ [στην πρώτη ΜΟΥ παρέμβαση σ’ αυτό το post] δεν είχε να κάμει με συζητήσεις του παρελθόντος, αλλά με τες πιο κάτω [εδώ] τοποθετήσεις ΣΟΥ:
    1. «Μπορεί να μου εξηγήσεις κάποιος αν γίνεται επίθεση της Ομόνοιας εις τούντην ανάρτησην, γιατί έλαβα έναν ιδιαίτερα ξεκαρδιστικόν σχόλιον;» [6 Αυγούστου 2010 12:35 μ.μ.].
    2. «η αναφορά ΕΝ ήταν κάτι εναντίων της ομόνοιας. εγιώ ΕΝ ασχολούμαι με τες μάππες. άσε που το ίδιον άτομον είπεν μου ότι πρόκειται για εθνικιστικόν κείμενον. έλεος πκιον!» [6 Αυγούστου 2010 7:34 μ.μ.].
    ΜΟΥ κίνησε την περιέργεια που έκαμνες σχόλια πάνω σε σχόλιο [κάποιου άγνωστου, κι ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ – γιατί ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΤΕ υπογράφω τα σχόλια ΜΟΥ], χωρίς να το παραθέτεις [ή να το αφήνεις να εμφανιστεί], έτσι που οι αναγνώστες ΣΟΥ να έχουν ιδία αντίληψη για το περιεχόμενο του. Απολογούμαι που υπέβαλα το “ταπεινό” (δι)ερώτημα κατά πόσο αυτή η στάση [ΣΟΥ] ήταν δεοντολογική. Αλλά ΔΕΝ θα επαναληφθεί!
    [Τώρα πως απ’ αυτό το (δι)ερώτημα ΜΟΥ, ΕΣΥ κατέληξες να μιλάς για «παραλήρημα» [ΜΟΥ] τζιαι για «καυκαλατίσματα», μόνο ΕΣΥ ξέρεις!
    Τζιαι ρε παρέα, μεν είσαι τόσο καχύποπτος και προκατειλημμένος! ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΕ ΚΥΝΗΓΑ [ούτε κι ΕΓΩ φυσικά] για να ΣΟΥ κάμενο spam στο Blog ΣΟΥ. [Αν θες να δεις spam πήγαινε στο προτελευταίο post στο Blog ΜΟΥ – ανάρτηση 59/2010, link: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/08/592010.html].
    Okei, είχαμε μια [αντιπαραθετική] συζήτηση πάνω στο θέμα των μεταναστών σε προηγούμενο post εδώ στο Blog ΣΟΥ, αλλά αν είχαν διπλό- ή τριπλοαναρτηθεί ίδια σχόλια ΜΟΥ, τούτο είτε έγινε κατα λάθος είτε θα έγινε μέσα από κάποια δυσλειτουργία του Blogger [κάποτε το ίδιο σχόλιο αναρτάται 2ή 3 φορές συνεχόμενα]. Μην επιδίδεσαι σε κυνήγι μαγισσών [και γενικώς και ειδικώς] ...

    Τζιαι μια κουβέντα ή μάλλον μια απορία επί της ουσίας:
    Ανεξαρτήτως του τι κάμνει [είτε σωστά είτε λάθος] η Κυβέρνηση Χριστόφια, ΣΥ νομίζεις ή/και πιστεύεις ότι τα παγκόσμια προβλήματα της μετανάστευσης, της φτώχειας και της πείνας θα επιλυθούν αν ο όποιος πρίγκιπας επιδείξει καλές προθέσεις και φιλάνθρωπα αισθήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άνευ

    Η τελευταία σου αρώτηση αήννει με άφωνον... Πραγματικά εν ξέρω ένταμπου να σου πω! Εν εκαρτερούσα έτσι αρώτησην που ΕΣΕΝΑΝ ειδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυπριακόφωνε,

    Ώστε «… η τελευταία μου αρώτηση αήννει σε άφωνον...»
    Ωραίος τρόπος υπεκφυγής και για ν’ αποφύγεις ν’ απαντήσεις!!! Όμως επειδή υπάρχει έστω και μια αμυδρή πιθανότητα να ΜΗΝ την εκατάλαβες την «αρώτηση» τζι’ ΕΓΙΩ να ΣΕ παρεξήγησα θα την επαναδιατυπώσω [τζιαι μάλιστα πιο απλά] πέρκι τζι’ αποκτήσεις τη λαλιά ΣΟΥ:
    Θέλεις να πεις ότι οι μεγαλοκάτοχοι του πλούτου [είτε αυτοί είναι πρίγκιπες, βασιλιάδες ή μεγαλοεπιχειρηματίες] μπορούν από μόνοι τους [χωρίς πιέσεις, κινητοποιήσεις, εξεγέρσεις επαναστάσεις από τα κάτω] να επιδείξουν καλές προθέσεις και διάθεση και ν’ αναγνωρίσουν ότι κι ο απλός λαός έχει δικαιώματα και να παραχωρήσουν τα πλούτη τους για να επιλυθούν τα παγκόσμια προβλήματα της μετανάστευσης, της φτώχειας και της πείνας;
    Παρέα, άστα ποντιοπιλατικά του τύπου «Εν εκαρτερούσα έτσι αρώτησην που ΕΣΕΝΑΝ ειδικά» τζιαι πες ΜΑΣ αν ι-ξέρεις τουλάχιστον να έχει γίνει κάτι τέτοιο κάπου τον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Που τους τωρασινούς πιστεύκω πολλά καλή δουλειά εκάμαν ο Μοχάμεντ Στ του Μαρόκο, ο Τσάβες της Βενεζουέλας και ο Μοράλες της Βολιβίας. Ότι πιο κοντινό στα πιο πάνω που περιγράφεις, αν και η προπαγάνδα που γίνεται εναντίον των 2 τελευταίων σπιλώνουν τα έργα που εκάμαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Defiance,

    Για τον Μοχάμεντ Στ΄ του Μαρόκο εν ι-ξέρω τι έκαμεν, αλλά ο Τσιάβες και ο Μοράλες εν τζιαι πρίγκιπες, για βασιλιάες, για ανανήψαντες [και υποδειγματικοί χριστιανοί] καπιταλίστες που δωρίζουν τα εκατομμύρια τους. Εν οι εκλεγμένοι ηγέτες [Πρόεδροι] των χωρών τους. Έχουν μάλιστα και τη μαζική στήριξη των πολιτών των χωρών τους τζιαι ότι κάμνουν εν το κάμνουν που φιλανθρωπία [ή να θες μόνο που φιλανθρωπία], αλλά και για να δημιουργήσουν τες βάσεις για μια ισότητα και κοινωνική δικαιοσύνη για όλο τον κόσμο [στες χώρες τους]. Και το πράττουν μέσα από ριζοσπαστικές κινήσεις κι αλλαγές που σίγουρα επηρεάζουν μεγάλα οικονομικά συμφέροντα [και τοπικά και διεθνώς] ... Γι ‘ αυτό [όπως πολύ σωστά λες] “… η προπαγάνδα που γίνεται εναντίον των 2 τελευταίων [του Τσιάβες και του Μοράλες] σπιλώνει τα έργα που εκάμαν.”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οκ, έτσι πληροφοριακά καλό. Ο Μοχάμεντ Στ' του Μαρκόκο ανέλαβε το 1999, έδωκε δικαίωμα ψήφου στες γεναίτζες και για να τονίσει ότι το φύλο και η κοινωνική τάξη ένεν αιτία διαχωρισμού, επαντρεύτηκε μια φτωχή φεμινίστρια. Αποφάσισε να φερτεί ως δικτάτορας σε μια μόνο περίπτωση: όταν εξόρισε που τη χώρα τους ηγέτες των φανατικών ισλαμιστών που αντιδρούσαν στον εκσυγχρονισμό. Έδωκε δημόσια βοηθήματα, έδωκε που την προσωπική του περιουσία για να εκσυγχρονιστεί ο τομέας της υγείας και της παιδείας και αποφάσησε ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει να τηρούνται νομικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Defiance,

    Κατ’ αρχάς σ’ ευχαριστώ για τες πληροφορίες για το έργο του Μοχάμεντ Στ' του Μαρόκου που ΜΑΣ δίνεις ...

    Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι με τα όσα γράφεις αναδεικνύεται η ύπαρξη διάφορων και διαφορετικών ρευμάτων και τάσεων μέσα στο Ισλάμ [ή Μουσουλμανισμό ή Μωαμεθανισμό – ο καθείς διαλέγει ότι του αρέσει ή τον βολεύει] και ότι υπάρχει και κοσμικό Ισλάμ όπως και φονταμενταλιστικό. Έχω την άποψη ότι το κείμενο της ανάρτησης ισοπεδώνει τα πάντα θεωρώντας γενικά το Ισλάμ ως αντίπαλο και εχθρό! Εκ των πραγμάτων όμως κι όπως περιγράφεις τα πράγματα, η κατάσταση στο Μαρόκο είναι πολύ διαφορετική απ’ ότι στην Σαουδική Αραβία [ας πούμεν] ή με τους Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν ...

    Πέραν τούτου, αυτά που έχει κάμει ο Βασιλιάς Μοχάμεντ στο Μαρόκο είναι αυτονόητα για μια σύγχρονη [ή εκσυγχρονισμένη] χώρα. Κοντολογίς αποτελούν τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα και κάθε χώρα [μουσουλμανική] που θέλει να έχει σχέσεις οικονομικές, τουριστικές κι άλλης φύσεως με τες ανεπτυγμένες αστικές [καπιταλιστικές] χώρες αργά ή γρήγορα θα τα υιοθετήσει. Στες πρώην γαλλικές αποικίες [όπως το Μαρόκο, η Αλγερία και η Τυνησία] αλλά και σ’ άλλες που έχουν ανεπτυγμένες τουριστικές σχέσεις με τον Δυτικό κόσμο τα φονταμενταλιστικά ισλαμικά κινήματα έχουν τεθεί εκτός νόμου. Αυτές οι [μουσουλμανικές] κοινωνίες δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες από τες επιδράσεις του “δυτικού πολιτισμού” ούτε και οι ηγέτες τους θα μπορούσαν να κωφεύουν επ’ αόριστο στα κελεύσματα των καιρών. Κι ο Μοχάμεντ ο Στ΄ του Μαρόκο δεν ξύπνησε μια μέρα και είπε θα κάμω αυτό κι εκείνο. Είχε την παιδεία και το επίπεδο να αντιληφτεί κάποια πράγματα που θα συνέτειναν στην περαιτέρω πρόοδο της χώρας του – ας πούμε η αναβάθμιση του ρόλου της γυναίκας θα έκαμνε το Μαρόκο πιο ελκυστικό τουριστικό προορισμό για τες γυναίκες. [Δεν θα ξεχάσω όταν πριν κάποια χρόνια επισκεφτήκαμε με τη σύζυγο ΜΟΥ τη Σύρια, την φοβία και την ανασφάλεια που ένοιωσε όταν μπαίνοντας στο Αεροδρόμιο της Δαμασκού είδε γυναίκες με μπούργκες – μόνο οι πατούσες των ποδιών τους φαίνονταν γυμνές καθώς φορούσαν σαντάλια. Ακόμα και στα χέρια είχαν γάντια!].
    Σίγουρα αυτές οι αλλαγές [στο Μαρόκο] δεν ήρθαν από μόνες τους. Δεν ξέρουμε και τι κοινωνικά και λαϊκά κινήματα υπήρχαν στο εσωτερικό της χώρας [στο Μαρόκο] προς αυτή την κατεύθυνση [των ανθρωπίνων δικαιωμάτων] ή τη ρόλο έπαιξε η μαροκινή εμιγκράτσια στην Γαλλία [η οποία θα εμφορείται και από προοδευτικές και εκσυγχρονιστικές απόψεις. Αν δεν κάμνω λάθος ο Σαρκοζί είχε μια εποχή και γυναίκα Υπουργό με μαροκινές καταβολές].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Άνευ

    Εθκιέβασες ποττέ Μαρξ; Εκατανόησες τον; Μάλλον όι. Καμιά έκπληξη για να είμαι ειλικρινής.

    Εγιώ εν έχω τες λύσεις για τα προβλήματα του κόσμου. Αλλά τουλάχιστον διαπιστώννω ότι ο πρίγκιψ με τα πλούτη του κάμνει τον μυθικόν ζάμπλουτον Σολομώνταν να νώθει φτωχός. Καλά εννά ήτουν ο συγκεκριμένος να ταΐζει ο ίδιος τζείνους που ήρτασιν παράνομα εις την Κύπρον που τα κατεχόμενα παρά ο οποιοσδήποτε φορολογούμενος νόμιμος κάτοικος της Κύπρου. Χαρασςό;

    Που εκαταντήσαμεν. Ο οπαδός του κατα τ'άλλα κομμουνιστικής ιδεολογίας ΑΚΕΛ να μας υποστηρίζει τους πλουσίους βασιλικής οικογένειας σας παρακαλώ, να μας λαλεί ότι έθθα βοηθήσουσιν οι φιλανθρωπίες πλουσίων τους φτωχούς τζαι να προτιμά να πκιορώννει ο εργαζόμενος της Κύπρου κάτι αηδιαστικά θρησκευόμενους μουσουλμάνους που ήρταν παράνομα εις την χώραν του σε συνεργασίαν με τες κατοχικές δυνάμεις για να φάσιν.

    Έντα τζαιρούς εφτάσαμεν! Βασιλεύκει ο παραλογισμός.

    Φακκά γυρούς μέστον τάφον του ο Μαρξ. Για τούτον είμαι σίουρος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κυπριακόφωνε,

    Φαίνεται ότι στη γενικότερη προσπάθεια ΣΟΥ να υπεκφύγεις παραλογίζεσαι. Άλλα δκιαβάζεις τζι’ άλλα καταλάβεις, για να μην πω ότι σκόπιμα διαστρεβλώνεις τα γραφόμενα ΜΟΥ.
    Ρε, Μέγα Μαρξιστή με τες διαλεκτικές αναλύσεις, που υποστήριξα ρε ΕΓΩ μέσα από τα γραφόμενα ΜΟΥ «τους πλουσίους βασιλικής οικογένειας»; Που το είδες αυτό;
    Εν τούτο το συμπέρασμα σου που το ρητορικό ΜΟΥ ερώτημα αν νομίζει ότι “… οι μεγαλοκάτοχοι του πλούτου [είτε αυτοί είναι πρίγκιπες, βασιλιάδες ή μεγαλοεπιχειρηματίες] μπορούν από μόνοι τους [χωρίς πιέσεις, κινητοποιήσεις, εξεγέρσεις επαναστάσεις από τα κάτω] να επιδείξουν καλές προθέσεις και διάθεση και ν’ αναγνωρίσουν ότι κι ο απλός λαός έχει δικαιώματα και να παραχωρήσουν τα πλούτη τους για να επιλυθούν τα παγκόσμια προβλήματα της μετανάστευσης, της φτώχειας και της πείνας”; Λυπάμαι φίλε, αλλά αλλού ταξιδεύεις!

    Όμως εν ΜΟΥ λαλείς ρε Μεγάλε, ΕΣΥ που «… εθκιέβασες Μαρξ …» [τρομάρα ΣΟΥ!] τζιαι «... εκατανόησες τον ...» [ξανά τρομάρα ΣΟΥ!!!], που εν που λέει ο Μαρξ ότι τα προβλήματα της ανθρωπότητας θα λυθούν με φιλανθρωπίες; Εν ΜΟΥ το αναλύσεις τζι’ ΕΜΕΝΑ του ανίδεου σε παρακαλώ;
    Πέραν τούτου εν πρόσεξες στην κουβέντα ΜΟΥ με τον Defiance τες αναφορές Μου στο ρόλο των κοινωνικών κινημάτων για την επίτευξη των όποιων ριζοσπαστικών αλλαγών. Υπηρέτης και απολογητής του συστήματος είσαι τελικά αγαπητέ Κυπριακόφωνε!!! Αλλά τζιαι τυμβωρύχος [«Φακκά γυρούς μέστον τάφον του ο Μαρξ. Για τούτον είμαι σίουρος!!»]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Άνευ

    Αν υπεκφεύγει κάποιος την ουσίαν της ανάρτησης έν ΕΣΟΥ.

    Προτιμάς να συντηρά ο φορολογούμενος εργαζόμενος την παράνομην μετανάστευση οξά ο πρίγκιψ; Κόμα εν μας απάντησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητέ [και το εννοώ] Κυπριακόφωνε,

    Το [πιο πάνω] σχόλιο ΣΟΥ [ημερ. 15 Αυγούστου 2010 11:42 μ.μ.], μόλις σήμερα το είδα και παρ’ όλο που έχω ήδη πει [σε σχόλιο ΜΟΥ στο post με τίτλο “Αντισλαμικόν Φεστιβάλ 2010: Μέρος 1ον”], ότι αυτή η αντιπαραθετική κουβέντα ΜΑΣ που έχει πάρει προσωπική χροιά πρέπει να λάβει τέλος, εν τούτοις οφείλω να πω ακόμα δκυο λόγια, μια και ΜΟΥ θέτεις κι ένα “καυτό” [πλην αφελές κι απλοϊκό] ερώτημα ...

    Το τι «προτιμώ» ΕΓΩ είναι ένα και το τι είναι διαθετειμένος να κάμει ο σαουδάραβας «πρίγκιψ», είναι κάτι άλλο και το εντελώς διαφορετικό! Και ΣΟΥ απαντώ ευθέως για να ΜΗΝ πεις και πάλι ότι υπεκφεύγω: ΝΑΙ, και βέβαια πιστεύω ότι οι έχοντες και κατέχοντες και σίγουρα σ’ αυτούς περιλαμβάνονται και οι όποιοι πρίγκιπες, μονάρχες και βασιλιάδες [μη εξαιρουμένου και τους συγκεκριμένου σαουδάραβα πρίγκιπα], αλλά τζι’ όσοι εν γεμάτη η πέτσα τους λίρες τζιαι ευρω, ΠΡΕΠΕΙ να επωμίζονται το [οικονομικό] βάρος για την επίλυση των προβλημάτων της μετανάστευσης, της φτώχειας, της πείνας, της έλλειψης νερού, της βελτίωσης της υγείας και της παιδείας ... Αλήθκεια όμως, πιστεύεις ότι αυτοί οι άνθρωποι [ή τουλάχιστον η συντριπτικότατη πλειοψηφία τους], μπορεί αν πράξουν κάτι τέτοιο από μόνοι τους; Δηλ. ότι θα καταλάβουν ξαφνικά ότι υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που λιμοκτονούν και δεν έχουν ούτε σπίτι ή φαγητό ή νερό να πιούνε και ότι γενικά υποφέρουν και ότι θα αφιερώσουν τα εκατομμύρια τους για την βελτίωση της ζωής τόσο των πολιτών της χώρας τους όσο κι άλλων γειτονικών χωρών; Κι ότι όλως αιφνιδίως θα πάψουν ννα λυμαίνονται [προς ιδίο όφελος] είτε τον εθνικό είτε τον παγκόσμιο πλούτο, θα ασπαστούν τα κομμουνιστικά [ή έστω τα σοσιαλιστικά] ιδεώδη και θ’ αγωνιστούν και οι ίδιοι για να ξεπεραστούν τα παγκόσμια προβλήματα της μετανάστευσης και της φτώχειας; Γιατί δεν το’ χουν κάμει μέχρι τώρα; Ή μήπως δεν χαμπάριζαν ότι υπήρχαν αυτά τα προβλήματα και περίμεναν ΕΜΑΣ να τους πούμε δκυο κουβέντες και να τους συγκινήσουμε ή/και να τους θέσουμε προ των ευθυνών τους; Θα ιδρώσει άραγε τ’ αφτί τους; Και γιατί τέλος πάντων υπάρχουν σήμερα στον 21ο αιώνα φτώχεια και πείνα και μετανάστευση; Δεν είναι γιατί δεν υπάρχει ίση κατανομή του πλούτου [φυσικού και παραγόμενου] και τοπικά και διεθνώς; Και δεν είναι αυτοί οι τύποι οι πάμπλουτοι [και οι κολαούζοι και οι απολογητές τους] που συντηρούν τες κοινωνικοοικονομικές ανισότητες γιατί έτσι τους συμφέρει; Νομίζεις ότι με μερικά ψίχουλα από φιλανθρωπίες [που είναι καλοδεχούμενες] λύνονται τα προβλήματα; [Αυτοί νομίζουν ότι ξεμπέρδεψαν ...]. Κι αυτός ο Μοχάμεντ ο Στ΄ του Μαρόκο [άραβας κι αυτός] στον οποίο αναφέρθηκε και ο Defiance και του έπλεξε και το εγκώμιο, τι έκανε ας πούμεν για τους «... ψευτοπαλαιστινίους, που ζςούσιν εις την Κύπρον τζαι εκάμαν την Ιράκ ...»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. [Και η συνέχεια γιατί δεν πέρασε ολόκληρο το σχόλιο προηγουμένως] ...

    Οι φιλανθρωπίες, αγαπητέ Κυπριακόφωνε, ναι μεν μπορεί να βελτιώσουν [προσωρινά] κάποια πράγματα ή και τη ζωή μερικών ΜΟΝΟ ανθρώπων [όπως ας πούμεν, αυτό που κάμνουν οι διάφορες ιεραποστολές, συμπεριλαμβανομένων και κυπριακών, στην Αφρική], αλλά τούτες είναι σαν τον ορρό που παρατείνει για ακόμα λίγο τη ζωή ενός ετοιμοθάνατου ασθενούς. Στην πράξη όμως αποπροσανατολίζουν .μ Αποτελούν σταχτή στα μάτια του κόσμου και κρύψιμο των προβλημάτων κάτω από το χαλί!
    Τι προτείνω ΕΓΩ ; ΔΕΝ θα πω μεγάλα και ουτοπικά λόγια περί ανατροπής αλλαγής του [καπιταλιστικού] συστήματος κι αλλά τέτοια! Θα περιοριστώ στο να πω ότι ουσιαστικά αποτελέσματα θα έρθουν μέσα από οργανωμένες και μαζικές διεκδικητικές εκδηλώσεις και κινητοποιήσεις από τα κάτω [του κόσμου και των πολιτών] και έχοντας πάντα υπ’ όψη ποια είναι τα πραγματικά αίτια αυτών των προβλημάτων [τουτέστιν ο καπιταλισμός].
    Κι ας πάψουμε επειδή δεν μπορούμε να φέρουμε τον γάαρον [να κτυπήσουμε το σύστημα] να δέρνουμε το σάμα [τους μετανάστες]!

    Η βασική αντίθεση καις τις σημερινές κοινωνίες δεν είναι μανιχαϊστικού περιεχομένου, δηλ. δεν έχουμε να κάμουμε με μια πάλη μεταξύ του Καλού και του Κακού. Η αντιπαλότητα εξακολουθεί να είναι κοινωνικο-ταξική και ΔΕΝ ξεπερνιέται με φιλανθρωπίες [που σίγουρα είναι ευπρόσδεκτες και δη όταν προέρχονται από ευαισθητοποιημένους και πολιτικοποιημένους πολίτες όπως η Angelina Jolie ή ο George Clooney] …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Άνευ

    1. Πολλοί πλούσιοι δκιούσιν χωρίς επανατάστεις λόγω ευαισθητοποίησης: http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-10870361

    2. Η ανάρτηση μιλά για ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ. Επίσης μιλά ότι το οικονομικόν το βάρος το έχουν ούλλοι οι νόμιμοι εργαζόμενοι και άνεργοι ΚΑΤΟΙΚΟΙ της Κύπρου. Ευκαριστώ που (ΕΝ) την εθκιέβασες καλά την ανάρτησην μου πάλαι. Το εκτιμώ...!

    3. Έγραψες τόσα πράματα τζαι κόμα εν απάντησες ξεκάθαρα αν το θεωρείς αποδεχτόν ο κοσμάκις να πκιορώννει για να φάσιν οι έποικοι που έρκουνται σγιαν παράνομοι μετανάστες που τα κατεχόμενα (τούτον έν το μισόν θέμαν της ανάρτησης, το άλλον μισόν έν οι πλούσιοι σαουδάραβες που αδιαφορούν).

    4. Συμφωνώ ότι πρέπει να δωθούσιν χρήματα για την παιδείαν τζαι την υγείαν κτλ. Ήδη δκιούνται πολλά τζαι εν ελυθήκασιν τούντα προβλήματα. Γιατί; Υπερπληθυσμός. Η τοπική γεωργία εν μπορεί να καλύψει τες αυξανόμενες ανάγκες σε φαΐν του ραγδαία αυξανόμενου τοπικού πληθυσμού. Οι φτωχές χώρες χρειάζουνται (σε συνδυασμόν με την παιδείαν τζαι την υγείαν) πρώτον την τεχνογνωσίαν για να αυξήσουσιν την γεωργικήν τους παραγωγήν τζαι δεύτερον την σταθεροποίησην ή ακόμα τζαι την φυσικήν μείωσην του πληθυσμού τους.

    Παράδειγμαν της επιτυχίας τούτων που λαλώ έν η Κίνα. Εσταθεροποίησεν την αύξησην του πληθυσμού της τζαι με νέες τεχνολογίες επολλαπλασίασεν την παραγωγήν της σε τρόφιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κυπριακόφωνε,

    Για το σημείο 3 των σχολίων ΣΟΥ:
    Οι μετανάστες που περνούν στες ελεύθερες περιοχές μέσω των κατεχόμενων εν που άλλα μέρη [χώρες] που έρκουνται! Τι εισηγείσαι – να τους πακκετταρούμε τζιαι να στέλνουμε αμέσως πίσω χωρίς να εξετάζουμε αν αυτά που λαλούν εν βάσιμα; Να τους κλείουμε σε στρατόπεδα και να τους διούμε ΜΟΝΟ ψουμίν τζιαι νερόν; Να τους ξαπολούμεν να πάσιν πίσω στα κατεχόμενα ή που ποιτζιεί που ήρταν; Να ζητήσουμε που τον σαουδάραβα “πρίγκιψ” [ακόμα τζιαι με διαδηλώσεις] μα κάμει τούτα που λαλείς; Άραγε ΣΟΥ αν ελύετουν το κυπριακό εν θα περιριζούνταν τούτοι οι μετανάστες από τα κατεχόμενα στο ελάχιστον; Πέραν τούτου που παει η διεθνιστική ΜΑΣ αλληλεγγύη ΜΑΣ [των εργαζόμενων] προς τους δυσπραγούντες αλλά και η χριστιανική ΜΑΣ ηθική [κι ΕΣΥ πρέπει να είσαι καλός χριστιανός] προς και προσφορά προς τους πάσχοντες και νοσούντες; Ρε παρέα, έχεις ακουστό το μυθιστόρημα του βραζιλιάνου συγγραφέα Jorge Amado, “Οι δρόμοι της πείνας”;

    Γενικώς για τη μετανάστευση όπως και για τ’ άλλα ζητήματα τα ‘χω πει ...
    Διερωτήθηκες καμιά φορά γιατί ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει έλεγχος των γεννήσεων στες αφρικανικές χώρες [λόγου χάριν], ή γιατί ενώ υπάρχουν μονοπωλιακές ξένες εταιρίες που εκμεταλλεύονται τη γη εκεί δεν ανεβαίνει οι ποιότητα ζωής του κόσμου; Ρώτα κάποιον εκεί στην Λάρνακα που πάει με τες ιεραποστολές του Μητροπολίτη Κιτίου στην Αφρική, κάτι θα ΣΟΥ πει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Άνευ

    1. Για την άποψην μου για το τι πρέπει να γινεί δε το 2ον σχόλιον τούντης ανάρτησης.

    2. Μέμπα να αποδεχτούμεν επίσης ούλλους τους εποίκους πουν εις τα κατεχόμενα για λόγους χριστιανικούς τζαι διεθνιστικής αλληλεγγύης; Αφού εν τζαι τζείνοι λαθρομετανάστες τζαι έρκουνται που ούλλην την μέσην ανατολήν (όπως έχω πληροφορηθεί που Τ/Κ).

    Οι Χριστόφκιας-ΑΚΕΛ που διαπραγματεύκουνται την παραμονήν 50,000 εποίκων τζαι την απέλασην των υπολοίπων ή που επιτρέπει την απέλασην παράνομων μεταναστών που τες ελεύθερες περιοχές σημαίνει ότι εξιάσασιν την διεθνιστικήν τζαι εργατικήν αλληλεγγυήν τζαι τες χριστιανικές αξίες τους; Τζαι γιατί ένας κομμουνιστής να έσςει οποιεσδήποτε θρησκευτικές αξίες ή να τες επικαλείται για να κάμει επιχείρημαν; Τι σόϊν κομμουνιστής έναι;

    Όι καλέ μου. Οι λαθρομετανάστες-έποικοι που έρκουνται που τα κατεχόμενα πρέπει να απελαύνουνται όπως ήρταν τζαι το ίδιον με ούλλους τους εποίκους που ένναιν παντρεμμένοι με Τ/Κ.

    Γιατί αν μεν απελαύνουμεν τους παράνομους μετανάστες που εσυνεργαστήκασιν με τες κατοχικές δυνάμεις για να έρτουσιν που ποδά με έντα μούτρα απαιτούμεν την απέλασην των εποίκων; Καταντούμεν υποκριτές.

    3. Εν θέλω να ρωτήσω παπάν. Πε μου εσού σε παρακαλώ.

    4. Αν είμαι εγιώ καλός χριστιανός όπως νομίζεις εσού είσαι ο Ιησούς (για να ξέρεις ποιός έν ο καλός χριστιανός) χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κυπριακόφωνε,

    Είχα πει σε κάποια προηγούμενη παρέμβαση ΜΟΥ ότι δεν έβλεπα λόγους για τη συνέχιση αυτής η συζήτηση – είχε καταντήσει αντιπαραγωγική και δεν εξυπηρετούσε τίποτα καθώς είχε πάρει τον χαρακτήρα προσωπικής αντιπαράθεσης. Όμως συνεχίζοντας την κουβέντα ξεσκεπάζεται [χωρίς φτιασίδια] το ποιόν των απόψεων και ιδεολογημάτων σου – σκέψεις έμπλεες προκατάληψης, ξενοφοβίας, ελιτισμού [για να μην πω και ρατσισμό] που ενίοτε έχω την αίσθηση ότι βρίσκομαι μπροστά σ’ ένα ξέσπασμα μισανθρωπισμού!!! Κάποιες στιγμές μάλιστα νοιώθω ότι διαβάζω άρθρα του ΕΥΡΩΚΟ-κου Αντρέα Μορφίτη ή ανακοινώσεις του ΕΛΑΜ!!!
    Περιττόν να αναφέρω ότι συχνά αντιφάσκεις και αυτοαναιρείσαι. Φέρ’ ειπείν να πούμεν, ενώ από τη μια με κρίνεις τους κομμουνιστές [όπως τον Πρόεδρο] ή όσους αυτοαποκαλούνται κομμουνιστές διερωτούμενος «Τι σόϊν κομμουνιστής έναι...» [είπαμε ΕΣΥ «εδκιαβασες Μαρξ» τζιαι «εκατανόησες τον»], που την άλλη εν δέχεσαι να κρίνουν τη δική ΣΟΥ χριστιανική ηθική

    Επίσης,
    1. Στες ιεραποστολές του Μητροπολίτη Κιτίου στην Αφρική, εν πάσιν ΜΟΝΟ παπάες!
    2. Ο Ιησούς ΔΕΝ επρόλαβε να κρίνει ποιοι ήταν κάλοι Χριστιανοί γιατί ο Χριστιανισμός αναπτύχθηκες μετά τον θάνατο του ... Βασικά έκρινε [σύμφωνα με τη Καινή Διαθήκη] τη σχέση των τότε εβραίων ιεραρχών με τον Θεό ...
    3. Δεν απάντησες τι πρέπει να κάμουμε με τους μετανάστες που έρκουνται που τα κατεχόμενα – τζιαι εν νεν ούλλοι που τη Συρία ... ίντα λαλείς να τους αφήνουμε ή να τους εξαποστέλλουμε μες την νεκρή ζώνη, τζι’ ας κόψουν τον λαιμό τους;
    4. Πως τα κατάφερες να ανακατώσεις τον παράνομο εποικισμό στα κατεχόμενα με τους μετανάστες μόνο ΕΣΥ θα μπορούσες να το πετύχεις ...
    5. Πόσους τούρκους εποίκους ξέρεις που έχουν περάσει στες ελεύθερες περιοχές και τους έχει αναγνωριστεί το status του πολιτικού πρόσφυγα και πόσοι απ’ αυτούς είναι κούρδοι ή άλλης εθνότητας ή θρησκευτικής μειονότητας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπορείς να κατακρίνεις ΕΛΕΥΘΕΡΑ τον χριστιανισμόν αλλά να μεν μου λαλείς για ρατσισμόν άμμαν κατακρίνει κάποιος το ισλάμ γιατί έν υποκρισία. πόσον μάλλον που έναν μαρξιστήν...!!

    1. Εύγε εις ούλλους που πάσιν.

    2. Να το επαναδιατυπώσω. Αν έσςεις την δυνατότηταν να ξεχωρίζεις τον καλόν χριστιανόν που το κακόν πρέπει να είσαι ο καλλύττερος χριστιανός εσού.

    3. Απάντησα. Απλώς εν εθκιέβασες (όπως πάντα). ΔΕ ΤΟ 2ΟΝ ΣΧΟΛΙΟΝ ΜΟΥ ΤΟΥΝΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ. Να δοκιμάσω εις τα ρώσσικα την επομένην;

    4. Έσςεις πρόβλημαν λειτουργικού αναλφαβητισμού, καταλάβεις το;

    Πόσες βολές να σου πω ότι μιλώ για την ΠΑΡΑΝΟΜΗΝ μετανάστευσην/ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΝ; Οι πλείστοι παράνομοι μετανάστες έρκουνται που τα κατεχόμενα.

    http://www.ikypros.com/cgibin/hweb?-A=6163&-V=ikypros&w=

    Μόνον ένας είσςεν να παίζει πελλόν με τον εποικισμόν της ελεύθερης Κύπρου. ΕΣΟΥ!

    5. Για αριθμούς:

    "Αποκαλυπτικά στοιχεία έδωσε και ο διοικητής της Υπηρεσίας Αλλοδαπών και Μετανάστευσης της Αστυνομίας Δώρος Αχιλλέως. 3.851 αλλοδαποί ήρθαν παράνομα τους πρώτους πέντε μήνες, ενώ το 90% των λαθρομεταναστών έρχεται στην Κύπρο από την Τουρκία και περνούν από τα κατεχόμενα στις ελεύθερες περιοχές." Φιλελεύθερος 18 Ιουνίου 2009.

    Στοιχεία για καταγωγήν:
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-SF-07-110/EN/KS-SF-07-110-EN.PDF
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/3-18062010-AP/EN/3-18062010-AP-EN.PDF
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-QA-10-032/EN/KS-QA-10-032-EN.PDF

    Καταγωγήν των εποίκων:

    "Ένας μεγάλος αριθμός αυτών των ανθρώπων είναι κουρδικής καταγωγής. Οι υπόλοιποι είναι πολίτες της Τουρκίας με τουρκική και αραβική καταγωγή."

    "Οι καθηγητές αναζήτησαν τους λόγους για τους οποίους οι έποικοι που κατάγονται από την Αντιόχεια και οι Κούρδοι δεν εντάσσονται στην τουρκοκυπριακή κοινωνία."

    http://kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=24009&show=Y

    Αντιόχεια:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Antioch

    Άραβες στην Τουρκία:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Araber_in_der_T%C3%BCrkei#cite_note-mhallami-2

    Χάρτης:
    http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Arabs_in_turkey.gif&filetimestamp=20090421092438

    6. Κανέναν ΕΛΑΜ-ΕΥΡΩΚΟ εννά έγραφεν:
    http://kypriaka.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή