Τρίτη, 15 Ιουνίου 2010

Βοηθήστε τον Παύλο Κλεοβούλου

Σας παρακαλώ όπως επισκεφθείτε την πιο κάτω ιστιοσελίδα και βοηθήσετε τον Παύλο Κλεοβούλου με μια μικρή εισφορά.

http://www.savepavlos.net/default.aspx

Κρατική βοήθεια προς αιτητές ασύλου:

Από το Μάιο του 2008 τα δημόσια βοηθήματα προς αιτητές ασύλου είχαν ως ακολούθως:
Μηνιαίες Επιταγές Αριθμός Ληπτών Ποσό
5/2008-12/2008 4.825 €4.880.963
Έκτακτα Αριθμός Ληπτών Ποσό
5/2008-12/2008 2.366 €3.022.752Το έτος 2009, τα δημόσια βοηθήματα προς αιτητές ασύλου είχαν ως ακολούθως:
Μηνιαίες Επιταγές Αριθμός Ληπτών Ποσό
1/2009-12/2009 12.293 €12.788.514,00Έκτακτα Αριθμός Ληπτών Ποσό
1/2009-12/2009 1.574 €5.389.740,50

Σύνολο: 26 εκατομμύρια.
http://www.sigmalive.com/simerini/news/244395

Βοήθεια προς τον Παύλον: ΜΗΔΕΝ

Ζήτω η Κύπρος!

21 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όταν δεν έχουμε επιχειρήματα καταφεύγουμε στις βρισίες αφού πονάει η αλήθεια.

    αλλά είναι πασίφανές ότι υποστηρίζεις τα άτομα που ήρθαν παράνομα στην χώρα μας και αδιαφορείς για το γεγονός ότι η κυβέρνηση δεν έχει κάνει οτιδήποτε για την κατάχρηση της κρατικής βοήθειας από αιτητές ασύλου και την έλλειψη κονδυλίων για να βοηθηθεί ένας Κύπριος για τον οποίο αδιαφορείς φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ποια είναι η αλήθεια που πονάει ρε

    ότι πάλι βρήκες την ευκαιρία να βγάλεις την χολή σου και το απύθμενο ρατσιστικό σου μίσος;

    απαντάς σε τι; σε ένα διεγραμμένο σχόλιο;


    σιγά να μεν σε έπιασεν η ένια για το παιδάκι

    άλλη μια ευκαιρία για μίσος και αυτή είναι για σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το να με αποκαλείς συνεχλως λαμόγιο στο αρχικό σου σχόλιο δεν θεωρείται επιχείρημα ούτε αξιοπρεπής συμπεριφορά. εξ ου και σβήστηκε.

    όσο για το μίσος; δηλαδή είναι μίσος να απαιτείς να αντιμετωπιστεί η εκμετάλλευση του κοινωνικού συστήματος (επιδόματα + αιτήσεις ασύλου) από παράνομους μετανάστες που όπως διαφαίνεται στην προηγούμενη μου ανάρτηση δεν σέβουνται την χώρα που τους φιλοξενεί;

    είναι μίσος που απαιτώ να μάθω γιατί δίδονται τόσα εκατ. απλόχερα από την κυβέρνηση σε άτομα που εκμεταλλεύονται την χώρα μας ενώ δεν υπάρχουν για ένα μωρό που γεννήθηκε στην χώρα; δεν θα περίμενα κάτι τέτοιο από εσένα.

    και κάτι τελευταίο. μιλάς για μίσος και χολή. εντούτοις δεν έχω αναγράψει ποτέ τέτοια σχόλια όπως εσυ:

    "ο εχθρός είναι το χρήμα και όσοι προσκυνάνε στο χρήμα ένα πράγμα τους αξίζει
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ"

    "εγώ δεν μιλάω συστηματικά εναντίον του κράτους των σιακοληδων παρασκευαιδιων λεπτών αγιων τζυκου κλπ κλπ;

    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ σε όλους αυτούς"

    http://osr55.wordpress.com/2010/05/11/%cf%83%cf%85%ce%bc%cf%80%ce%ad%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%b1-%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%cf%85%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%af%ce%bf%ce%b9-bloggers-%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bc/

    Η υποκρισία στην στάση σου απένταντι μου είναι πασιφανέστατη. Τουλάχιστον εγώ δεν θέλω να σκοτώσω εκατομμύρια ανθρώπους όπως εσύ. Εγώ απλώς απαιτώ κοινωνική δικαιοσύνη(κάτι που προφανώς ξέχασες όπως και όπως λες, και συμφωνώ, και το ΑΚΕΛ). Δεν θέλω να χυθεί αίμα. Δεν θέλω να πεθάνει κάποιος. Εσύ όμως το δηλώνεις ξεκάθαρα.

    Άρα σου θέτω αυτό το ερώτημα. Ποιός είναι γεμάτος μίσος και χολή; Εσύ ή εγώ;

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά ρε είσαι σοβαρός;

    δεν αντιλήφθηκες το πνεύμα των όσων γράφω εκεί;

    μέχρι εκεί σου κόβει;

    αυτά τα γράφω προβοκατόρικα για να δείξω την υποκρισια και της αστυνομίας που εκτέλεσε πολιτικές εντολές για να μπουκάρει στο σπίτι του άλλου επειδή τάχα έγραψε μια μαλακία του στυλ φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους

    και αυτό τάχα θεωρηθηκε σοβαρά ως απειλή

    τι να σου πω

    κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Blogοδεσπότα Κυπριακόφωνε,
    Shερετώ ΣΕ!

    [Εξ αρχής να διευκρινίσω ότι το πιο κάτω σχόλιο μου καμία σχέση έχει με την αντιπαράθεση σου με τον σχολιογράφο OSR…]

    Έχει μέρες που σκέφτομαι να κάμω [στο blog ΣΟΥ] μια πιο ολοκληρωμένη παρέμβαση και να καταθέσω κάποια [επί]κριτικά σχόλια και [αιρετικές] σκέψεις ΜΟΥ [πάνω στα κείμενα των τελευταίων αναρτήσεων ΣΟΥ]. Ήδη από το post ΣΟΥ για το “Mavi Marmara” σκόπευα να κάμω παρέμβαση, αλλά δυστυχώς ΔΕΝ ευκαιρώ! Σ’ εκείνο ΣΟΥ είχες παρουσιάσει την άλλη [ας πούμεν], την ισραηλινή άποψη, για την [φονική] επίθεση των ισραηλινών κομάντος κατα της νηοπομπής προς την Γάζα και το μακελειό στο τούρκικο πλοίο. Το κείμενο ΣΟΥ αναδεικνύει τα φιλο-ισραηλινά ΣΟΥ αισθήματα, τα οποία μάλιστα εκδηλώθηκαν ακόμα πιο έντονα σε επόμενο post ΣΟΥ. Σ’ εκείνο το post, όπου απαιτούσες [δίκην «Επιτρόπου» του W.C. Blog] και την παραίτηση του Υπουργού Νεοκλή Σιλικιώτη, έδειξες καθαρά ότι ΔΕΝ ενοχλείσαι από την παρουσία ισραηλινών στην Κύπρο [που είναι κι αυτοί ξένοι, αλλά λεφτάδες], αλλά ΜΟΝΟ από τους Άραβες [και δη τους Παλαιστίνιους] και φυσικά απ’ αυτούς που ΔΕΝ έχουν από τον ήλιο μοίρα! Κι αυτήν την αντιπάθεια ΣΟΥ, που εκδηλώνεται υπό την μορφή επιλεκτικής ξενοφοβίας [και ίσως τούτο να αυξάνει και τα αυτο-καταδιωκτικά σου σύνδρομα – ο ίδιος κατατάσσεις τον Εαυτό ΣΟΥ στους «καταδιωκόμενους Κυπριακόφωνους»], αποτέλεσαν [κατ’ εμένα] και την αφορμή για το post ΣΟΥ με θέμα τα “επεισόδια” [που προκλήθηκαν από Παλαιστίνιους] στη Λάρνακα. Πουθενά ΔΕΝ είδα να αναφέρεις στο κείμενο ΣΟΥ ό,τι έγινε οφειλόταν στην “απαγωγή” [το “κλέψιμο”] μιας παλαιστίνιας κοπέλας από τον Σύριο φίλος της. Τότε είχα κάμει και μια σύντομη παρέμβαση [στο ντετεκτιβίστικο κι όλο μυστήριο εκείνο post ΣΟΥ], για να δεχτώ όμως πάραυτα [ο ιερόσυλος] πυρ ομαδόν για το βέβηλο σχόλιο ΜΟΥ. Βλέπετε είχα το θράσος να υπονοήσω ότι ο λόγος ΣΟΥ απηχούσε απόψεις που συνήθως εκφράζουν ο Μπλόχερ [στην Ελβετία του Aceras], οι ΛΑΟΣιανοί [στην Μητέρα – Πατρίδα] και οι “δικοί” ΜΑΣ ΕΛΑΜίτες! Και αρίβαρες με ύφος ανακριτή να μου υποβάλλεις [σε απαντητικό ΣΟΥ σχόλιο] μια σειρά από ερωτήματα που κυρίως εκφράζουν τον πατριωτικό σου συναισθηματισμό [αλλά και μια μεροληψία και προκατάληψη] με τα οποία αντιμετωπίζεις ζητήματα και προβλήματα που έχουν σχέση με τους μετανάστες. Από που κι ως που με ρωτάς αν “… υποστηρίζω το κάψιμον των 3 τραπεζικών υπαλλήλων, εκ των οποίων μια έγκυος, από τους αναρχικούς και τους ψευδοκουμουνιστές της Ελλάδος που διαμαρτύρονταν ΨΕΥΔΩΣ υπό την σημαία των εργατικών δικαιωμάτων”; Μετά συγχωρήσεως αλλά υποβαθμίζεις [από μόνος ΣΟΥ] τη συζήτηση με τέτοια αυθαίρετα ερωτήματα, γι’ αυτό κι εγώ ΔΕΝ θα προχωρήσω να τα απαντήσω ή να τα σχολιάσω ...

    [Ακολουθεί η συνέχεια]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. [Και η συνέχεια] ...

    Όμως θα ήθελα να επισημάνω την μόνιμη και παραπλανητική επωδό τόσο τη δική ΣΟΥ όσο κι αυτών που συμμερίζονται τες προσεγγίσεις ΣΟΥ, ότι οι ξένοι [και δη οι καλούμενοι «λαθρομετανάστες»] έχουν περισσότερα ωφελήματα από τους κύπριους [κάποιοι λένε το ίδιο και για τους τουρκοκύπριους]! Ουδέν αναληθέστερο! Για πιο πολλά επί του θέματος ρίξε και μια ματιά σ’ ένα σχετικό post της Blogger Drakouna [link: http://drakouna.blogspot.com/2010/06/emails.html].
    Οι μετανάστες [είτε νόμιμα είτε παράνομα ήρθαν στην Κύπρο], ούτως ή άλλως υπάρχουν και υπάρχουν στον τόπο ΜΑΣ! Κάποια στιγμή [σε εποχές οικονομικής έκρηξης] υπήρξε μάλιστα και αυξημένη ζήτηση [φτηνών εργατικών χεριών από μετανάστες] και κανενός ΔΕΝ διαμαρτυρόταν. Και πρέπει να παραδεχτούμε ότι συνέβαλλαν και τα μέγιστα τότε στην αύξηση του εγχωρίου ΑΕΠ. Αν τώρα η παρουσία μεταναστών στην Κύπρο είναι δυσανάλογα μεγάλη και η κάθοδος μεταναστών συνεχίζεται [ή/και ξεφεύγει από τον έλεγχο των κρατικών μηχανισμών] με αποτέλεσμα να δημιουργούνται [σοβαρά] προβλήματα, τούτο είναι κάτι που πρέπει να τύχει χειρισμού από το κράτος. Κι όχι φυσικά με σπασμωδικές κατασταλτικές ενέργειες αλλά με την επεξεργασία [σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση – αλλά φαίνεται ότι τζιαι «τούτοι» παίζουν πελλόν] μιας ολοκληρωμένης μεταναστευτικής πολιτικής. Μιας πολιτικής που θα βοηθήσει στην ένταξη [κι όχι «αφομοίωση» - όπως είπε και κάποιος σχολιογραφος, δεν θυμάμαι που] των μεταναστών στην κυπριακή κοινωνία. Κι όχι να αντιπαραβάλλουμε τα προβλήματα που πιθανόν να αντιμετωπίζουν κάποιοι κύπριοι με τα ωφελήματα ή τες χορηγίες που σύμφωνα με κάποιους κανονισμούς επωφελούνται μερικοί ξένοι. Γι’ αυτό και θεωρώ [το ολιγότερο] ατυχή τη σύγκριση που έκαμες [σ’ αυτό ΣΟΥ το post] μεταξύ του κυπριόπουλου που έχει πρόβλημα υγείας με τους ξένους γενικά. Το κράτος πρέπει να εγκύψει και στα προβλήματα των μεν και των δε ... Κι εμείς ΔΕΝ πρέπει κάτω από το συναίσθημα του φόβου [γιατί δήθεν χάνουμε δικαιώματα] και της αυτοπροστασίας ΜΑΣ, να δαιμονοποιούμε τους όποιους “άλλους” ανθρώπους ...

    Υ.Γ.1: Παρεμπιπτόντως Κυπριακόφωνε, όταν ο Aceras αναφέρθηκε [σε σχόλιο στο προηγούμενο post] στο λεξιλόγιο ΣΟΥ, έχω την άποψη ότι ΚΑΘΟΛΟΥ δεν εννοούσε τις λέξεις που χρησιμοποιείς από την κυπριακή διάλεκτο [μια και τη κυπριακή τη χρησιμοποιεί ευρύτατα και ο ίδιος], αλλά τις λέξεις, εκφράσεις και το ύφος ΣΟΥ, που όλα μαζί αντανακλούσαν ξενοφοβία και προκατάληψη ...

    Υ.Γ.2: Ενδεικτικές της προκατάληψης με την οποία αντιμετωπίζονται κάποιες απόψεις είναι και οι δικές ΣΟΥ ερωτήσεις προς ΕΜΕΝΑ, αλλά και η πιο κάτω τοποθέτηση του Κκουλλά: “Κανεί ρε ΑΝΕΥ !!! Εν αλλού γιε μου που σας είπαν να τα σερβίρετε τούτα. Μεν συγχίζεσαι.”

    Υ.Γ.3: Ξέχασα ότι τα σχόλια ΜΑΣ θέλουν έγκριση για να δημοσιευτούν. Το βλάσφημο σχόλιο του OSR γιατί το εμφάνισες και μετά το έσβησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1. Η ανάρτηση μου για την νηομπομπήν: Ναι παρουσιάζω τες ισραηλινές θέσεις γιατί κανένας άλλον εν τες επαρουσίασεν. Παρουσιάζω τζαι τες 2 πλευρές δίχα τον αντισημιτισμόν τζαι την έλλειψην αντικειμενικότητας με τα οποία επαρουσιάσασιν το γεγονός τα κυπριακά ΜΜΕ. Προφανώς εν το έπκιαες.

    2. Η ανάρτηση μου για τον Συλικιώτην καυστιριάζει το γεγονός ότι επαρέλασεν εις τες τηλεοράσεις για να πει για έργα τζαι ούλλα τα έργα που εννά γινούσιν εις την Σκάλαν έν που τον ιδιωτικόν τομέαν. Ο Συλικιώτης το μόνον που έκαμεν για την Λάρνακαν ήταν να στοιβάσει καμπόσους παράνομους μετανάστες τζαι αιτητές ασύλου. Δηλαδή γκετοποιά τους τζαι στερεί τους την ένταξην εις την κοινωνίαν. Η στάση του όμως εννά μετατρέψει την Λάρνακαν σε Μάλμο. Τζαι μετά που λλίες μέρες αρκέψαν να φαίνουνται τα πρώτα σημάθκια. Πάλαι εν το έπκιασες.

    5. Το επεισόδιον με τους Παλαιστινίους πραγματεύκεται το γεγονός ότι μερικοί αλλοδάποί εχάσαν τον ππούσουλαν τους. Παίρνουν τον νόμον εις τα σςέρκα τους. Αν ήμουν ρατσιστής είσςεν να μιλήσω του Ρουμάνου τζαι να παρουσιάσω την άποψην του; Τζαι έν άκρως ενδιαφέρον που μιλάς ότι εκλέψαν την κόρην του. Ούλλες οι εφημερίδες τζαι τα κανάλια εμιλήσαν για ιστορίαν ΑΓΑΠΗΣ. Η κορού ΕΚΛΕΦΤΕΙΝ ΜΕ τον ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΝ της. Εν δικαιούται; Δικαούται ο τζύρης της να συνάξει όχλον τζαι να πκιάει τον νόμον εις τα σςέρκα του επειδή την είσςεν ΛΟΓΟΔΩΣΜΕΝΗΝ σε άλλον; Εν μπορέι να επιλέξει που μόνη της ποιόν να αγαπά η κορού;

    4. Σταματάτε να με συσχετίζεται με τους Ελαμίτες τζαι τα ρατσιστικά κινήματα. Τζαι ποιός έν τούτος ο Μπλόχερ μπορείτε να μου εξηγήσετε;

    5. Ενδιαφέρον. Ούτε καν καταδικάζεις τους σκοτωμούς τζείντον υπαλλήλων. Ούτε τέθκοιν παλόν πράμαν εν μπορείς να κάμεις; Μας λαλεί πολλά τούτον για εσέναν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 6. Οι αιτητές ασύλου που ήρταν παράνομα εις την χώραν μας εκμεταλλεύκουνται το σύστημαν των επιδομάτων που ήτουν για τους πρόσφυγες της Κύπρου. Κόμα εν το εκαταλάβαν μερικοί.

    7. Είπα να φύουν ούλλοι οι αλλοδαποί; Όι. Ούτε θέλω να φύουν. Είπα ότι εν προσφέρουν εις την οικονομίαν μας; Όι. Είπα ότι απαιτώ που την κυβέρνησην να κάμει κάτι επιτέλους για την παράνομην μετανάστευσην, την παράνομην εργοδότησην, την γκετοποίησην, την εκμετάλλευσην αλλοδαπών τζαι την εκμετάλλευσην του κράτους τζαι ασέβειαν αλλοδαπών προς την χώραν μας; Ναι.

    8. Εις την τελευταίαν μου ανάρτησην σχολιάζω το γεγονός ότι η κυβέρνηση δίνει απλόχερα στα άτομα που εκμεταλλεύκουνται το σύστημαν τζαι στο τέλος εν μπορεί να βοηθήσει τους πολίτες της αφού εις την ιστιοσελίδαν λαλεί το ξεκάθαρα ότι στρέφουνται εις τους συμπολίτες για βοήθειαν επειδή το κράτος αδυνατεί ενώ κατα την γνώμην μου έσςει υποχρέωσην να τους βοηθήσει. Εν θέλω να σταματήσει να δκιά το κράτος. Θέλω να ελέγξει την κατάστασην τζαι να αντιμετωπίσει την εκμετάλλευσην γιατί στην τελικήν εν μπορεί να βοηθήσει τους ίδιους τους πολίτες τούντου κράτους.

    9. "Εν εν η απαίτηση για νομοταξία που με εχάλασε. Είναι το ύφος τζιαι το λεξιλόγιον. Τζιαι για αυτόν δεν έχει επιχειρήματα. Είτε το πάεις, είτε δεν το πάεις. Καταλάβω την συγκινησιακήν κατάσταση μετά που μιαν τέθκοιαν δυσάρεστην εμπειρίαν, αλλά το να βρίσκω το λεξιλόγιο του Μπλόχερ εις άπταιστον κυπριακήν δεν το πάω. Τζιαι δεν έχω επιχειρήματα να το στηρίξω."

    Ερμηνεύκουμεν το με διαφορετικόν τρόπον. Αποδέχουμαι την διαφωνίαν.

    10. Επεξηγώ γιατί έσβησα το σχόλιον του ΟΣΡ. Εν το εθκιέβασες;

    11. Σύνδρομον καταδιωκόμενου; Παρόλο που εξηγώ σε πάνω που 100 λέξεις τι εννοώ; Επίσης άκρως ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμπεράσματα:

    1. Φκάλλεις συμπεράσματα εις το άψε σβήσε.
    2. Εν κατανοείς τζείνα που θκιεβάζεις. Μερικές βολές τζαι τζείνα που έν κουτσςά καθαριστά.
    3. Είσαι απολογιστής των παρανόμων μεταναστών. Επίσης διαφαίνεται κάποια υποστήριξη εις την ύπαρξην παράνομων μεταναστών εις την χώραν μας.
    4. Έσςεις ελλειπήν γνώσην για πολλά θέματα.
    5. Αν μεν γράψει κάποιος για το μαρτύριον μου υποφέρουν οι μετανάστες εις την Κύπρον έν αμέσως ρατσιστές. Οξύμορον που φκάλλει αμμάτιν. Καταντάτε ρατσιστές τζαι εσείς οι ίδιοι.
    6. Αν ήμουν ρατσιστής έθεννα έσςεζα την κυβέρνησην τζαι τους Κυπραίους που εκμεταλλεύκονται μετανάστες σε προηγούμενες αναρτήσεις μου. Έθεννα εμιλούσα του Ρουμάνου (ανάρτηση περί πετροβολισμόν), ούτε θα επήαιννα να ρωτήσω τον Παλαιστίνιον τι συμβαίνει. Είσςεν να φκάλω συμπεράσματα χωρίς να ξέρω τα γεγονότα. Έθεννα σου έγραφα ότι οι Κυπραίοι λόγω της δουλείας τους προς ξένους αφεντάδες έχουσιν δούλους τωρά (οικιακές βοηθοί πχ.). Αρρωστημένες καταστάσεις δηλαδή.
    7. Την ανάρτησην για τους πετροβολισμούς δε πότε την έφκαλα. Καμιάν ώραν μετά το κακόν. Αν μεν εκατάλαβες μετά που τόσες λέξεις ότι ούτε εγιώ ήξερα ως τζείντην ώραν γιατί εγίναν τα επεισόδια έν αξιοθαύμαστον. Αλλά γράφω μετά σε σχόλιον ότι άκουσα εις το ΡΙΚ έτσι τζαι έτσι. Τζαι ο λόγος που εκάμαν ότι εκάμαν ήταν αδικαιολόγητος. Δείχνει ότι μερικοί μετανάστες θεωρούν τες γιενέτζες τους κτήμαν τζαι εν τους επιτρέπουν να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους. Η ίδια η κορού είπεν να την αφήκουν ήσυχην.

    Σςαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OSR

    «Γλώσσα 'στο πνεύμαν και για προβοκάτσια' αλήθειαν λέγει».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. προσωπικά ρε.....κακοφωνίξ (κυπριακόφωνος ιμishιμου)

    κάνω διάλογος με όλους τους ανθρώπους που είναι καλόπιστοι γιατί θεωρώ ότι ουδείς εκών κακός

    αλλά εσύ πραγματικά είσαι ανάξιος διαλόγου γιατί δεν αντέχεις τον διάλογο

    ειδικά όταν υπάρχουν επιχειρήματα που εκεί είναι το αδύνατο σου σημείο

    σε είχαν καταπνίξει τα πλήρως τεκμηριωμένα επιχειρήματα που σου είχα θέσει για το πόθεν προέρχονται τα επιδόματα των αιτητών ασύλου με παραπομπή και στις συγκεκριμένες ευρωπαικές οδηγίες και για ποιον λόγο το κράτος του ακελδησυδηκοεδεκ που για έξι μήνες τους απαγορεύει να δουλεύουν και μετά τους βάζει να δουλεύουν πχ να διαχειρίζονται λυματα κλπ κάνει ό,τι κάνει

    http://politispittas.blogspot.com/2010/02/50-banana-republic.html

    αλλά μόκο ο κακοφωνιξ

    συνέχισε την ρατσιστική σου εκστρατεία μίσους

    και αφού θες να μιλάς για νομοταξία κλπ

    δεν πρέπει αυτό να το χρησιμοποιείς όπως σε βολεύει

    καταρχήν αυτό που λες ότι δηλαδή οι αιτητές ασύλου μπαίνουν παράνομα στην χώρα σου είναι απλά νομιμο

    και το Ανώτατο Δικαστήριο σου το αναγνωρίζει αυτό αφού λέει ότι όταν κάποιος διώκεται είναι φυσικό ότι θα χρησιμοποιήσει κάθε τρόπο διαφυγής και από τον τόπο του αλλά και αλλού

    μάλιστα λέει αυτό το γεγονός είναι ενδεικτικό του φόβου που τους διακατέχει

    επίσης στο νόμο περί Προσφύγων ορίζεται ότι κανείς δεν φυλακίζεται από μόνο το γεγονός ότι είναι αιτητήας ασύλου

    το κατάλαβες κακοφωνιξ;

    αυτά λέει ο νόμος σου που υιοθέτησε διεθνείς συμβάσεις

    δηλαδή λες να μην εφαρμόζει το κράτος σου το νόμο;

    τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Blogοδεσπότα Κυπριακόφωνε,
    [Ξανα]Shερετώ ΣΕ!

    [Και τώρα που βρήκα λίγο ν’ απαντήσω στα πιο πάνω σχόλια ΣΟΥ, προς ΕΜΕΝΑ] ...

    Θα προσπαθήσω μάλιστα να αντιπαρέλθω όλα όσα επί προσωπικού λαλείς [για το άτομο ΜΟΥ], για να επικεντρωθώ στην ουσία της κουβέντας μας. Οι προσωπικές επιθέσεις συνήθως δημιουργούν περιττές αντιπαραθέσεις που καθιστούν τον διάλογο αντιπαραγωγικό, αν και είναι κομμάτι δύσκολο [κατα τη γνώμη μου], όταν (επί)κρίνουμε προσωπικές απόψεις να τις δούμε αποστασιοποιημένα από το προσωπικό ύφος καις στυλ με το οποίο ο συνομιλητής μας τις εκφράζει ... Θα διερωτηθώ όμως, αν τελικά είμ’ ΕΓΩ που «φκάλλω συμπεράσματα εις το άψε σβήσε» ή ΕΣΥ; [Όταν έγραφες το κείμενο ΣΟΥ για τα “επεισόδια” στη Λάρνακα με τους παλαιστίνιους τι ολοκληρωμένη πληροφόρηση είχες γι’ αυτα;]
    [Παρεμπιπτόντως αν κοίταζες καλύτερα, στο κείμενο μου τες λέξεις «απαγωγή» και «κλέψιμο», τις είχα βάλει μέσα σε εισαγωγικά, κάτι που υποδηλοί πως ΔΕΝ τους προσέδιδα την πραγματική τους σημασία] ...
    Απ’ εκεί και πέρα [ή πέραν αυτών των εισαγωγικών παρατηρήσεων], προσωπικά εξακολουθώ να θεωρώ την προσπάθεια που γίνεται [κι από ΕΣΕΝΑ, αλλά κι από άλλους] για αντιπαραβολή της οικονομικής ή/και άλλης βοήθειας που δίνεται σε [αλλοδαπούς] πολιτικούς πρόσφυγες με την βοήθεια που τυχόν [πρέπει [και επιβάλλεται] να δοθεί σε πάσχοντα κύπριο [και υποτίθεται ότι δεν δίνεται γιατί τα λεφτά ξοδεύονται στους ξένους, όπως υποβάλλεις], το ολιγότερο [την θεωρώ] ως ατυχέστατη [για να μην χρησιμοποιήσω άλλους βαρύτερους χαρακτηρισμούς] ... Και σίγουρα όζει ρατσισμού και ξενοφοβίας. Αυτό ήταν και το βασικό μήνυμα που ήθελα να μεταφέρω με τες προηγούμενες [2] παρεμβάσεις ΜΟΥ.
    Θα επανέλθω για ποια σχόλια [έστω και καθυστερημένα] πάνω στο κείμενο σου για τα αιματηρά γεγονότα στο Mavi Marmara [με την επίθεση των ισραηλινών κομάντος], αλλά και για να σχολιάσω τα «Συμπεράσματα» σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Osr

    Έν τραγική η ανικανότητα σου να κατανοείς τζείνα που θκιεβάζεις. Εννά το πω για τελευταίαν βολάν. Η Κυπριακή κυβέρνηση λαμβάνει ευρωπαϊκά κονδύλια για τα μαθήματα ελληνικών και την ψυχολογική υποστήριξη. Όι για τα επιδόματα. Η αμάθεια σου για το θέμα είναι τραγική και η άρνηση σου να αποδεκτείς τα γεγονότα είναι χειρότερη.

    Δυστυχώς 90% των παρανόμων μεταναστών μπαίνουν εις την Δημοκρατίαν μέσω των κατεχομένων, δηλαδή εκμεταλλεύκουνται την κατοχήν, τζαι δεν υπάρχουν πρόνοιες για τούτον μέστους νόμους σου που τόσον αρέσκεσαι να αναφέρεις. Τζαι μετά λαλείς μας για το πως μας βολεύκει.

    Ναι έσςει καθήκον η κυβέρνηση να αποδέχεται αιτήσεις για άσυλο κτλ. Είπα να μεν; Όι. Είπα να φύουν ούλλοι; Όι.

    Παρεπιπτόντως φωτιά και τσεκούρι σε εμένα; Άστο ξέρω την απάντησην ήδη!

    @ Ανεύ Ορίων

    Μετά από λεπτομερείς εξηγήσεις του νοήματος κάθε ανάρτησης επιμένεις να μην καταλαβαίνεις. Μάλλον έτσι θέλεις. Είσαι τόσο τυφλωμένος από τις ιδεολογίες σου που έχασες επαφή με την λογική. Γινίσκεσαι ρεζίλιν αν μεν το εκατάλαβες...!

    @ Και στους δύο.

    Αρέσκεστε πολλά να βάλλετε λόγια στο στόμα μου επειδή εν έσςετε αντιεπιχειρήματα για τζείνα που σας εξηγώ ξανά τζαι ξανά. Αλλά εδείξετε το εξ αρχής. Εγιώ φταίω που κάθουμαι τζαι ασχολούμαι μιτά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κυπριακόφωνε,
    Δκυό λόγια και για το post ΣΟΥ για την επίθεση των ισραηλινών στο πλοίο “Mavi Marmara” ... Απολογούμαι που δεν θα το αναρτήσω εκεί δηλ. «... στην σωστήν αναρτησην ...», αλλά επειδή αυτή έχει απομακρυνθεί από την επικαιρότητα προτιμώ να το πράξω εδώ:

    Ενδιαφέροντα αυτά που έγραψες [οι διαλογισμοί και οι συνειρμοί σου] προβάλλοντας και την άλλη [την ισραηλινή άποψη] για τα γεγονότα στη θάλασσα [κατα την πορεία προς τη Γάζα]: Μια άποψη όμως απολογητική για το Ισραήλ – υπάρχει σαφώς μια τάση εξίσωσης των γενοκτονικών πράξεων του Ισραήλ [κατα των Παλαιστινίων] με τις σπασμωδικές ενέργειες αντίδρασης των Παλαιστινίων. Παράλληλα αυτή η άποψη τείνει να δαιμονοποιήσει την επιχείρηση “Ένα καράβι για τη Γάζα” [έστω κι αν ο ρόλος του καραβιού “Mavi Marmara” είναι αμφιλεγόμενος], παραβλέποντας ή έστω υποβαθμίζοντας τον απάνθρωπο αποκλεισμό της Γάζας! [Άραγε το Ισραήλ θα τηρήσει την απόφαση του για μερική άρση – από ξηράς – του αποκλεισμού της Γάζας;] Τελικά έχουμε έστω και την παραμικρή αντίληψη του δράματος και της δεινής θέσης των Παλαιστινίων που βρίσκονται αποκλημένοι και εγκλωβισμένοι στη Γάζα; Σε μια λωρίδα γης δίπλα στη Μεσόγειο θάλασσα μήκους 41 χιλιομέτρων και πλάτους μεταξύ 6 και 12 χιλιομέτρων, με συνολική έκταση 360 τετρ. χιλιομέτρων ζουν ενάμισι εκατομμύρια άνθρωποι!!! Αυτή η έκταση γης είναι λίγο πολύ [και χοντρικά μιλώντας] όση περίπου και η περιοχή των Κοκκινοχωρίων, όπου ζουν μόνο 50-60 χιλιάδες άνθρωποι. Εκεί στη Γάζα είναι ενάμιση εκατομμύριο [οι άνθρωποι] και τούτοι ζουν μάλιστα χωρίς τα στοιχειώδη για την ανθρώπινη ζωή [τρόφιμα, νερό, ρεύμα, φάρμακα – μόνο ότι και όποτε επιτρέψει το Ισραήλ θα τους δοθεί].
    Πριν κάποιες μέρες [ένα πρωινό] στον “ΑΣΤΡΑ” μιλούσε [στα ελληνικά] ένας παλαιστίνιος [από τη Γάζα], ο οποίος χαρακτηριστικά ανάφερε πως για τρία χρόνια τώρα ΔΕΝ μπήκε καθόλου τσιμέντο στη Γάζα, ενώ παπούτσια για ενάμιση χρόνο!
    Μπορείς να αναλογιστείς αγαπητέ Κυπριακόφωνε και να διαλογιστείς χωρίς να δκιαολιστείς, το μέγεθος αυτής της τραγωδίας και [άδικη]ς καταπάτησης των στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτή λοιπόν η ακραία κατάσταση ΔΕΝ θα εκθρέψει ανάλογες ακραίες καταστάσεις [από πλευράς παλαιστινίων]; Δεν είναι όλ’ αυτά που συνέτειναν στην άνοδο της Χαμάς στην εξουσία; [Και γιατί παραγνωρίζεται ότι η Χαμάς νόμιμα εξελέγη στην εξουσία και νόμιμα διοικεί τη Γάζα ή/και ότι το λιμάνι της Γάζας έπρεπε αν βελτιωθεί και να λειτουργήσει στη βάση της Συμφωνίας του Όσλο;
    Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για την κατάσταση στη Γάζα παραθέτει κι ο Κυριάκος ο Εshέξιξι στο Blog του [link: http://eshie3i3i.blogspot.com/2010/06/blog-post.html], ενώ αρκετά αναλυτικά τα ‘γραψα κι εγώ στην ανάρτηση μου με αρ. 53 του 2008 – link: http://aneforiwn.blogspot.com/2008_12_01_archive.html Σημαντικά στοιχεία υπάρχουν και στην τελευταία σελίδα της “Ελευθεροτυπίας” στις 5 του Ιούνη – link: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=169658

    Επίσης για την ρατσιστική πολιτική του Ισραήλ και την αντι-παλαιστινιακή “κουλτούρα” που καλλιεργείται μέσα στη χώρα αυτή θα τα γράψω μια άλλη φορά, στη βάση μάλιστα μιας επίσκεψη μου εκεί πριν κάποια χρόνια – καθώς και για τι στο διάολο εστί τελικά αυτό το περιβόητο και περιλάλητο “Διεθνές Δίκαιο”. Μνήμα τ’ Αγίου Νεοφύτου έχει καταντήσει – όλα χωράνε σ’ αυτό φτάνει να μην παραβιάζονται τα συμφέροντα των μεγαθηρίων του καπιταλισμού και των τσοπανόσκυλων τους. Και στην περιοχή μας έχουμε δκυο τέτοιους shύλλους [το Ισραήλ και την Τουρκία] που λάσσουν τζιαι δακκάνουνται μεταξύ τους [για το ποιος θα επικρατήσει], αλλά και με τους δύο να ‘χουν λερωμένη τη φωλιά τους.

    Τέλος διερωτούμαι: Τι ήθελε να αποδείξει το Ισραήλ με την επίθεση του στη νηοπομπή;
    - Ότι είναι ισχυρό κράτος και δεν υπολογίζει κανέναν; Το κατάφερε.
    - Ότι ποσώς σέβεται τις ανθρώπινες ζωές; Το απέδειξε πέρυσι με την εισβολή στη Γάζα. Δεν χρειαζόμασταν κι άλλους νεκρούς.
    - Ότι έχει δίκιο και ξέρει να το διεκδικεί; Όσο δίκιο κι αν είχε το έχασε με την αποτρόπαια πράξη του.

    [Θα επανέλθω – μάλλον αύριο – για μια τελική παρέμβαση πάνω στα Συμπεράσματα σου] ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. “Κυπριακόφωνος είπε...
    Συμπεράσματα:
    1. Φκάλλεις συμπεράσματα εις το άψε σβήσε.”
    --- Δεν “… εφκαλα συμπεράσματα εις το άψε σβήσε.” [ωραίο λουλουδικπο το “άψε - σβήσε”, αλλά αφού μελέτησα 4 ολόκληρα posts ΣΟΥ!

    2. Εν κατανοείς τζείνα που θκιεβάζεις. Μερικές βολές τζαι τζείνα που έν κουτσςά καθαριστά.” --- Λες να ‘χω πρόβλημα αντίληψης; Όμως γιατί τούτην την “ρετσινιά” την κολλάς σ’ ΌΛΟΥΣ όσους διαφωνούν μαζί με τες προσεγγίσεις ΣΟΥ. Ή γιατί ΔΕΝ τους αναγνωρίζεις το δικαίωμα να διαφωνούν; Ή μήπως έχει να κάμει και με τον τρόπο που παρουσιάζεις τες απόψεις ΣΟΥ, [το ότι εν τες κατανοούν];
    3. Είσαι απολογιστής των παρανόμων μεταναστών. Επίσης διαφαίνεται κάποια υποστήριξη εις την ύπαρξην παράνομων μεταναστών εις την χώραν μας.” --- [Κατ’ αρχάς ΔΕΝ λαλούμεν «απολογιστής», αλλά «απολογητής»]... Τώρα αν ΣΟΥ πω ΕΓΩ [χρησιμοποιώντας το δικό ΣΟΥ λεξιλόγιο] ότι “ Εν κατανοείς τζείνα που θκιεβάζεις”, εν ννα φταίω; Όμως ΔΕΝ είμαι απολογητής ΚΑΝΕΝΟΣ! Απλώς πιστεύω ότι ο κάθε άνθρωπος [και ο κύπριος και ο μετανάστης – είτε νόμιμα έχει έρθει στην Κύπρο, είτε παράνομα, και ίσως να υπάρχουν σοβαροί λόγοι που έχει έρθει παράνομα] έχει τη δικιά του αξιοπρέπεια που πρέπει να γίνεται σεβαστή. Συνήθως τα όργανα του κράτους δεν το αντιλαμβάνονται αυτό, όμως ΕΓΩ περιμένω από τον πολίτη να το κατανοεί και να επιδεικνύει τες στοιχειώδεις ανθρώπινες ευαισθησίες [για τα ανθρώπινα δράματα – είτε των ντόπιων είτε των ξένων] ...

    4. Έσςεις ελλειπήν γνώσην για πολλά θέματα. --- Μπορείς να μου συγκεκριμενοποιήσεις ποια εν τούτα τα «πολλά θέματα» για τα οποία έχω «ελλειπήν γνώσην; Παρεμπιπτόντως εν τζιαι κάμνω τον ξερόλα!

    5. Αν μεν γράψει κάποιος για το μαρτύριον μου υποφέρουν οι μετανάστες εις την Κύπρον έν αμέσως ρατσιστές. Οξύμορον που φκάλλει αμμάτιν. Καταντάτε ρατσιστές τζαι εσείς οι ίδιοι. --- Που είδες να κατηγορώ ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ως ρατσιστή γιατί εν γράφεις κάτι “… για το μαρτύριον μου υποφέρουν οι μετανάστες εις την Κύπρον …”; ΕΓΩ βασικά εν το ύφος ΣΟΥ που ε(πέ)κρινα κι όπως πολλάκις έχω πει την ατυχέστατη σύγκριση που έκαμες μεταξύ της [οικονομικής] βοήθειας που δίνεται σε [αλλοδαπούς] πολιτικούς πρόσφυγες και της [οικονομικής] βοήθειας που ίσως να χρειάζονται και να μην δίνεται σε πάσχοντες ελληνοκύπριους πολίτες! Όπως έχω πει, αυτή η προσέγγιση προάγει [κατα τη γνώμη μου] ρατσιστικές και ξενοφοβικές τάσεις και συμπεριφορές μέσα στην [κυπριακή] κοινωνία.

    6. Αν ήμουν ρατσιστής έθεννα έσςεζα την κυβέρνησην τζαι τους Κυπραίους που εκμεταλλεύκονται μετανάστες σε προηγούμενες αναρτήσεις μου. Έθεννα εμιλούσα του Ρουμάνου (ανάρτηση περί πετροβολισμόν), ούτε θα επήαιννα να ρωτήσω τον Παλαιστίνιον τι συμβαίνει. Είσςεν να φκάλω συμπεράσματα χωρίς να ξέρω τα γεγονότα. Έθεννα σου έγραφα ότι οι Κυπραίοι λόγω της δουλείας τους προς ξένους αφεντάδες έχουσιν δούλους τωρά (οικιακές βοηθοί πχ.). Αρρωστημένες καταστάσεις δηλαδή. --- Ισχύουν τα σχόλια μου στο σημείο 6.

    “7. Την ανάρτησην για τους πετροβολισμούς δε πότε την έφκαλα. Καμιάν ώραν μετά το κακόν. Αν μεν εκατάλαβες μετά που τόσες λέξεις ότι ούτε εγιώ ήξερα ως τζείντην ώραν γιατί εγίναν τα επεισόδια έν αξιοθαύμαστον. Αλλά γράφω μετά σε σχόλιον ότι άκουσα εις το ΡΙΚ έτσι τζαι έτσι. Τζαι ο λόγος που εκάμαν ότι εκάμαν ήταν αδικαιολόγητος. Δείχνει ότι μερικοί μετανάστες θεωρούν τες γιενέτζες τους κτήμαν τζαι εν τους επιτρέπουν να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους. Η ίδια η κορού είπεν να την αφήκουν ήσυχην.
    Σςαιρετώ.
    17 Ιουνίου 2010 9:13 π.μ.”
    --- Τώρα αν “… μερικοί μετανάστες θεωρούν τες γιενέτζες τους κτήμαν τζαι εν τους επιτρέπουν να αποφασίζουν για τους εαυτούς τους…”, τούτο έχει να κάμει με το γεγονός ότι έχουν την ιδιότητα του μετανάστη [ή του πολιτικού πρόσφυγα] ή είναι ζήτημα της παιδείας και της κουλτούρας τους;
    Γιατί όμως εβιάστηκες τζιαι έφκαλες τούτα τα συμπεράσματα στο «άψε σβήσε»;

    Αφήνουμεν υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυπριακόφωνε,

    Υστερόγραφον:
    Ακόμα δύο - τρία σκόρπια σημεία και σκέψεις:
    1. Παρ’ όλη την τεταμένη κατάσταση που υπήρξε στη Λάρνακα κατα τη διάρκεια των “επεισοδίων” ΕΣΥ περιφερόσουν στον χώρο χωρίς κίνδυνο και έβγαζες μάλιστα και φωτογραφίες ή κάμνω λάθος;
    2. Τελικά εχρησιμοποίησες κι ΕΣΥ τη λέξη «ΕΚΛΕΦΤΕΙΝ» - και το «κλέψιμο» εν παράγωγο της ...
    3. Λαλείς ή μάλλον υποβάλλεις το ερώτημα: “... Είπα ότι απαιτώ που την κυβέρνησην να κάμει κάτι επιτέλους για την παράνομην μετανάστευσην, την παράνομην εργοδότησην, την γκετοποίησην, την εκμετάλλευσην αλλοδαπών τζαι την εκμετάλλευσην του κράτους τζαι ασέβειαν αλλοδαπών προς την χώραν μας; Ναι.” --- Πως όμως βκαίνουν τούτες οι εισηγήσεις μέσα από το συγκεκριμένο κείμενο σου;
    4. Επίσης γράφεις: “8. Εις την τελευταίαν μου ανάρτησην σχολιάζω το γεγονός ότι η κυβέρνηση δίνει απλόχερα στα άτομα που εκμεταλλεύκουνται το σύστημαν τζαι στο τέλος εν μπορεί να βοηθήσει τους πολίτες της αφού εις την ιστιοσελίδαν λαλεί το ξεκάθαρα ότι στρέφουνται εις τους συμπολίτες για βοήθειαν επειδή το κράτος αδυνατεί ενώ κατα την γνώμην μου έσςει υποχρέωσην να τους βοηθήσει. Εν θέλω να σταματήσει να δκιά το κράτος. Θέλω να ελέγξει την κατάστασην τζαι να αντιμετωπίσει την εκμετάλλευσην γιατί στην τελικήν εν μπορεί να βοηθήσει τους ίδιους τους πολίτες τούντου κράτους.” --- Είδες το σχετικό post από το Blog της Drakounas; [Παράθεσα και το σχετικό link: http://drakouna.blogspot.com/2010/06/emails.html ]. Σημαντικά ποσά για τους πολιτικούς πρόσφυγες ΔΕΝ είναι από κοντύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Κι αν όχι αυτοί οι άνθρωποι μέχρι να διαπιστωθεί το status τους πρέπει να πεθάνουν της πείνας; Πέραν τούτο η κουβέντα σου “ Εις την τελευταίαν μου ανάρτησην σχολιάζω το γεγονός ότι η κυβέρνηση δίνει απλόχερα στα άτομα που εκμεταλλεύκουνται το σύστημαν τζαι στο τέλος εν μπορεί να βοηθήσει τους πολίτες της…”, δεν δημιουργεί αισθήματα αντιπάθειας προς τους ξένους;

    Antios amigos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1. Άνευ τες φωτογραφίες έφκαλα τες ΠΡΙΝ τζαι ΜΕΤΆ τους πετροβολισμούς. Αν εκατάλαβες καλώς! Αν όι λυπάμαι!

    2. Είμαι πεπεισμένος ότι εν ξέρεις την διαφοράν μεταξύ "κλεύκεται με κάποιον" (παθητική αορίστου του ρήματος κλεύκεται -> εκλέφτειν) τζαι του "κλεύκει τον/την/το κάποιος".

    3. Τζείνα που έγραψα ήταν ανταπάντηση για το αν είμαι ρατσιστής και άλλα επίθετα μου με εκοσμήσετε. Το μήνυμαν της ανάρτησης που κόμα εν το εκατάλαβες έναι ότι επήραν τον νόμον εις τα σςέρκα τους οι αιτητές.

    4. Άνευ. Κρίνοντας που το ιστιολόγιον σου εν είσαι αφελής. Αλλά το ένταλως εν λαμβάνεις υπόψην/αγνοάς το γεγονός ότι για να έρτουν με πλοιάριον εις την Κύπρον τζαι να τους πάρουν ως την πράσινην γραμμήν επκιορώσασιν ΣςΙΛΙΑΕΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΑΝΑ ΤΖςΕΦΑΛΗΝ έν εξαιρετικά ενδιαφέρον.

    Εν πεθανίσκουν της πείνας γιατί εν επεθανίσκαν της πείνας έθεννα εζςούσασιν για να παραλάβουν τα αναδρομικά. Σημαίνει ότι για να έρτουν Κύπρον εβαστούσασιν τζαι βαστούν κόμα. Αρκετοί Κυπραίοι επήραν τους πρέφαν. Δυστυχώς πολλοί άλλοι κόμα.

    Τέλος. Η αντιπάθεια επίσης δημιουργείται που 2 άλλα πράματα. 1. Που τους ίδιους τους αλλοδαπούς μου εκμεταλλεύκουνται το σύστημαν (συγκεκριμένα ο Πολίτης είσςεν άρθρον για το πως οι κοινωνικές ασφαλίσεις εδώκαν στρώμαν σε οικογένειαν παρόλο που ΔΕΝ τους το επιτρέπουν οι νόμοι τζαι η οικογένεια επήρεν τους το πίσω επειδή ήταν 2ης χρήσης. πλήρης αχαριστία δηλαδή). 2. Που τες ίδιες τες κυβερνήσεις/κόμματα που αντί να διορθώσουσιν την κατάστασην επιτρέπουν της να συνεχίζεται.

    Τζαι μερικοί Κυπραίοι εμπουχτήσασιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι Άραβες (δηλαδή τζαι οι παλαιστίνιοι) ήτουν οι πρώτοι που απαιτήσασιν την γενοκτονίαν των Ισραηλινών. Εξ ου και ο πόλεμος του Γιομ Κκιπούρ τζαι ο πόλεμος των 7 ημερών. Οι Ισραηλινοί έχουν εις τα σύνορα τους μερικά εκατ. Αράβες που θέλουν να σβήσουσιν την χώραν τους που τον χάρτην. Τούτον οδηγεί τους σε αδικαιολόγητες αρκετές βολές πράξεις. Κανένας εν το αμφισβητεί. Εγιώ απλώς παρουσιάζω τζαι το ένταμπου λαλεί το Ισραήλ επειδή τα ΜΜΕ μας εν ασχοληθήκαν. Εν είες κανέναν, ούτε τα Η.Ε. να λαλούσιν ότι η πράξη του Ισραήλ ήταν παράνομη επειδή καλύφκει τους η συμφωνία του Σαν Ρέμο. Απλώς ούλλοι είπαν ότι ήταν βίαιη τζαι όντως ήταν.

    Την εκλογήν της Χαμάς κανένας εν την αναγνώρισεν επειδή έν διεθνώς αναγνωρισμένη σαν ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ τζαι είναι. Συγκεκριμένα θέλουν έναν ισλαμικόν κράτος σε ούλλον το Ισραήλ. Η Φάταχ όι πλέον γιαυτόν τζαι αναγνωρίζεται ο ηγέτης της σαν ο διαπραγματευτής τζαι ηγέτης των Παλαιστινίων.

    Ο αποκλεισμός της Γάζας ένναιν παράνομος επειδή έσςει το δικαίωμαν που τους διεθνείς νόμους σαν κατοχικόν κράτος το Ισραήλ να αποκλείσει περιοχές υπό τον έλεγχον τρομοκρατικών οργανώσεων. Τζαι τέλος ο αποκλεισμός έμπηκεν ΜΕΤΑ την εκλογήν της Χαμάς που τους Παλαιστινίους της ΓΑΖΑΣ. Οι της ανατολικής ΌΧΘΗΣ εψηφίσασιν την Φατά τζαι εν ζςούσιν σε αποκλεισμόν. Τζαι η Αίγυπτος συγκεκριμένα υποστηρίζει τον αποκλεισμόν της Γάζας τζαι κτίζει τείχος υπόγειον για να σταματήσει το λαθρεμπόριον με σύραγγες. Εν σε είδα να κατακρίνεις την Αίγυπτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 1. Εμελέτησες τα αλλά δείχνεις ότι εν τζαι εκατάλαβες τα.

    2. Λειτουργικός αναλφαβητισμός. Εν θα πω τίποτε άλλον.

    3. Έσςεις δίτζαιον. Έν απολογητής ειστά νεοελληνικά. Φυσικά δαμαί ένταμπου μιλούμεν (νεοελληνικά εν. κυπριακά) εν ιξέρω. Εγιώ λαλώ ότι οι παράνομοι που έν ήδη στην χώραν τζαι τζείνοι που εκμεταλλεύκουνται την κατοχήν για έρτουν παράνομα εις την χώραν πρέπει να αντιμετωπίσουσιν τις συνέπειες των πράξεων τους. Γιατί αν ήταν οι νόμοι να λυπούνται το κάθεναν που πράττει έγκλημαν καταλήγεις με την αναρχείαν τζαι την ζούγκλαν.

    4. Διαπίστωσε τα.

    5. Έγραψα σου για ποιός δημιουργά την ξενοφοβίαν στις πάραπάνω αναρτήσεις.

    6. Καλώς.

    7. Εσού να μου πεις. Εγιώ λαλώ έν λόγω θρησκοληψίας (η θρησκεία το όπιον του λαού που ελαλούσεν τζαι κάποιος). Έσςει συγκεκριμένον στίχον ειστο κοράνιν για το θέμαν. Εις αραβικές χώρες μερικές γιενέτζες αρνούνται τέθκοιες συμπεριφορές αλλά όι επειδή έν μορφωμένες. Αλλά επειδή αναγνωρίζουσιν τον σεξισμόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α τζαι κάτι τελευταίον πριν φύω. Όι antios amigos αλλά adios amigo. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή